tja Studio1 ... Ze willen een programma maken dat de vergelijking met Studio Sport kan doorstaan in NL ... maar falen grandioos. Alleen al de vele belachelijke conversaties en opmerkingen irriteren mij, ipv de beschikbare tijd met analyses te vullen wordt die gebruikt voor pure onzin. Helaas denken ze écht dat ze geweldig bezig zijn door de hoge kijkersaantallen. Veel veranderingen zullen we dus niet vlug moeten verwachten
Mar-31-2008 11:02
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Damn wat een zalig avondje gisteren. Dat we zouden winnen, daar had ik nog in geloofd.. Maar dat we zowaar 6 keer zouden scoren, dat had niemand gedacht.. Hopelijk is Genk nu gelanceerd om alsnog een mooi slot aan het seizoen te breien.. En wie weet krijgt het seizoen nog wel een héél mooi slot als we de kans krijgen om Standard alsnog van de titel te houden op de laatste speeldag..
Mar-31-2008 11:37
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Nu ook niet beginnen zweven, het was maar tegen Brugge.
Mar-31-2008 11:48
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Bovendien hebt ge ook alle geluk aan je zijde gehad. eigenlijk had een 6-2 rechtvaardiger en logischer geweest..
Als ik de samenvatting zo zie was de Brugse verdediging echt wel onstellend zwak bij momenten. Dan mag je nog zo goed spelen voor de rest, echt aanspraak op de zege kan je toch niet maken als je 6 (!) doelpunten rond de oren krijgt, eerder door eigen zwakte dan door de sterkte van de tegenstander.
Stijntje zal nog niet bekomen zijn van de wedstrijd tegen Marokko
Mar-31-2008 12:21
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
Zelden zo genoten van een zondagavondwedstrijd als gisteren.
Na eerst de ploeg van 't stad te zien winnen, aanschouwde het antwerp-legioen het laatste kwartier der West-Vlaamse ondergang.
Een wanhopige Stijnen (10 goals binnen op twee wedstrijden) en een tot tranen toe bewogen Matthijsen - die zijn misplaatste arrogantie als een boemerang terug in zijn gezicht krijgt - symboliseerden dé totale vernedering.
Daar de haat tegenover de West-Vlaamse club nog steeds bijzonder hoog in het vaandel wordt gedragen, was een bescheiden afterparty in café Great Old dan ook op zijn plaats.
Ik kijk al uit naar de kampioensviering in Luik! Santé!
Mar-31-2008 12:22
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Progrez
Daar de haat tegenover de West-Vlaamse club nog steeds bijzonder hoog in het vaandel wordt gedragen
Tegenover welke Belgische club is er eigenlijk géén haat vanuit het Antwerp-kamp?
maar dat neemt niet weg dat die 2-6 me toch als behoorlijk onrechtvaardig overkwam.. Als die 2de goal niet goedgekeurd wordt krijgen we volgens mij ook nog een compleet andere match, maar ok, op hulp van de scheidsrechters heeft Club de laatste weken ook niet moeten rekenen.
Enfin, het kan alleen maar beteren in de komende weken. Al vraag ik me wel af hoe Club in godsnaam een deftige basisploeg op het veld zal krijgen tegen Zulte-Waregem, 5 geschorsten en nog altijd een resem geblesseerden. Enige lichtpuntje is de terugkomst van Alcaraz, zo hebben we toch al 1 van de missende verdedigers gerecupereerd.
Enfin, het kan alleen maar beteren in de komende weken. Al vraag ik me wel af hoe Club in godsnaam een deftige basisploeg op het veld zal krijgen tegen Zulte-Waregem, 5 geschorsten en nog altijd een resem geblesseerden. Enige lichtpuntje is de terugkomst van Alcaraz, zo hebben we toch al 1 van de missende verdedigers gerecupereerd.
idd, het ziet er absoluut niet goed uit op dat vlak. Brugge kwam zoal met moeite aan 18 fitte spelers door al de gekwetsten. Nu met die geschorsten er nog eens bij gaan der waarschijnlijk een paar beloften op de bank mogen zitten ... en daar zitten echt nog wel een aantal jonge gasten tussen die absoluut nog niet klaar zijn voor 1ste klasse voetbal