|
| quote: | Originally posted by Remy D
De eerste 10 uur waren supervet en de 10 uur daarna waren ook nog super maar daarna ging hij in mijn ogen toch best wel bergafwaarts. Dat gambit systeem is opzich wel aardig maar met mijn instellingen nu hoef ik geen moer te doen... Alleen maar naar de vijand te lopen en af en toe een extra Cura op mijn party. Erg eentonig is dat nu en daar baal ik echt van. Tevens vind ik het verhaal vergeleken met de vorige delen erg matig. Heb hem nog niet uitgespeeld maar het zal denk niet lang meer duren. Dus ik hoop dat het einde nog zo goed word dat ik toch nog een hele andere kijk krijg op het spel anders is het een grote teleurstelling en zal deze FF niet in mijn rijtje van beste spellen komen. |
Het verhaal is inderdaad niet zo sterk als in de voorgaande delen, maar ik vind het battlesysteem toch wel erg vet hoor. Als je een beetje leuke gambits hebt, scheelt het echt enorm tijd, omdat er dingen automatisch gebeuren, zoals bijvoorbeeld Cura inderdaad.
Het verhaal van FFX vond ik misschien nog wel vetter, met het hele Sin-gebeuren en dat Yu-Yevon daar eigenlijk in zat, en dat het Zanarkand waar Tidus & Jecht vandaan kwamen eigenlijk een droomstad was.
Dit deel is meer politiek, misschien iets te volwassen, maar ik vind het wel een echt vette game hoor. GTA Vice City Stories is vorige week vrijdag ook uitgekomen voor de PS2, hij kost nog geen 30 Euro. Misschien die ook es proberen dan maar.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|