|
| quote: | Originally posted by Phortastic
12 punten op Brugge ja, maar slechts 8 punten op Anderlecht he als we morgen winnen. Dat is nog lang niet gespeeld hoor, enkel Brugge is dan zo goed als uitgeteld. |
Met 8 punten is het idd nog niet gespeeld, maar eerlijk gezegd denk ik toch dat Genk dat een goeie kans heeft om de titel te pakken als ze die voorsprong behouden tot de winterstop. Want dan moet Genk al een redelijk terugval hebben en moet Anderlecht een sterke reeks neerzetten, en vooral dat laatste zie ik zo ni echt gebeuren zoals het er nu voorstaat (weinig goed voetbal, geblesseerden,..).
|