Registered: Jan 2005
tidigare i denna tråd skrev jag att jag beställt way out west - don't look now, global undergrounds arrival och sasha - involver..
det tog mer än två månader innan jag fick mitt paketet på posten, och det innehöll bara way out west-skivan.
och det är helt omöjligt att hitta nåt på deras usla hemsida, då genre-sorteringen är helt onavigerbar. ILDIES, OLDIES 1, OLDIEs etc.. fungerar enbart om man vet exakt vad man söker efter..
May-29-2005 10:02
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Tjackade Pryda 003'an igår, 'Nile/Sucker DJ'
May-30-2005 12:01
gurra
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Braxen
Tjackade Pryda 003'an igår, 'Nile/Sucker DJ'
fet
May-30-2005 13:38
klappa
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2004
Re: Re: de sista
quote:
Originally posted by CJ InterCity
SOLAR STOOONNNNNEEEEEEEEE RULESSSSSSS!!!!!!!
Bytade bort min Solar Stone - Destination och Young Parisians - U Write The Rules mot Tiesto - Nyana 2x12" Sampler idag... helt klart värt
Noooooooo varför? Var det inte bättre och köpa cd'n istället. Fan de skivorna var ju mkt värda. Och jag håller med Solar Stone rular, inte i dagsläget kanske men förr, då hade de ju så soft o härligt sound.
May-30-2005 13:42
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Re: Re: Re: de sista
quote:
Originally posted by dj christian
Noooooooo varför? Var det inte bättre och köpa cd'n istället. Fan de skivorna var ju mkt värda. Och jag håller med Solar Stone rular, inte i dagsläget kanske men förr, då hade de ju så soft o härligt sound.
Du har rätt i att de är mer värda. Faktum är att Release/Destination vinylen fick jag av Andy Bury innan den var släppt men på Nyana fanns både Destination och U Write The Rules, dessutom GTR - Mistral och lite annat gott. Jag är inte så mycket för att samla på skivor för deras värde, jag vill hellre spela dom
Däremot ligger min Solar Stone - Seven Cities vinyl inplastad och orörd. Min första vi nyl någonsin och även min dyrbaraste
Däremot ligger min Solar Stone - Seven Cities vinyl inplastad och orörd. Min första vi nyl någonsin och även min dyrbaraste
Hade oxå Solar Stone - Destination som jag inhandlade på Pitch i Stockholm men den hade ett vitt omslag trodde nog inte det var original så jag sålde det. Tror jag ångrar det stort nu. Nåra fler bra singlar ifrån dem? Är inte så där jättebra på dem direkt.
May-30-2005 19:04
trancedanne
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Tycker Solar Stone's chill out remixar är de bästa, center of the sun och fallin tex, så jävla underbara =O
May-30-2005 21:32
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Solar Stone - Solarcoaster bör definitivt höras, ett tidlöst mästerverk! Om jag ska vara lite skrytsam kan jag säga att jag har original Solarcoaster vinylen, LOST018 inkl b-sidan Greenlight. mums
Solar Stone - Solarcoaster bör definitivt höras, ett tidlöst mästerverk! Om jag ska vara lite skrytsam kan jag säga att jag har original Solarcoaster vinylen, LOST018 inkl b-sidan Greenlight. mums
hehe din skrytmåns där. Jag hade den också men sålde den, iof. den med Midway remixen men ändå. Är Greenligt bra?
May-31-2005 01:56
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
va - harthouse: scorch the sky, (1.327 days) 1995 [eye q]
va - t.s.o.u: the sound of underground vol. 3 1995 [untouchable records]