Jul-13-2004 09:15
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Har icke lagt mig ännu...Försöker vända tbx på dygnet som jag vänt på något fruktansvärt när man har semester..
Jul-15-2004 10:31
beaversweede
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
jaaa.....schatan va gör man uppe nu för..lite fullll är man ju alltid men det brukar jag hålla i hemlighet så ni förstår säkert varför jag skriver detta .....dessa rackarns nattklubbar i skellefteå spelar skiiiiiiitdålig musik dom spelade bara tre trancelåtar....resten var bara skit...........ska sova nu....zzzzzzzzz
Jul-17-2004 01:12
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
för ja har varit och lyssnat på Envio på Klubb Remedy i LKPG han körde Silence (tiesto rmx) som sista låt weeeeeeeeeee! sen var det typ BARA kända asbra låtar rakt igenom hans 2-timmarsset kanske en 2-3 jag inte kände igen bara Touched by the sun lirades oxå såklart.. och "speak in sympathy-låten" va den nu heter.. mycke fin.. plus en massa andra bra, som jag inte kommer på för tillfället...
nu e jag hungrig så jag måste dricka mjölk och äta en smörgås. beaver, pallra dig ner hit så får du höra lite mer än 3 trancelåtar på en kväll
Jul-17-2004 01:42
beaversweede
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Glorie
beaver, pallra dig ner hit så får du höra lite mer än 3 trancelåtar på en kväll
joo, ska göra det när jag har bättre ekonomi och tid ..
det är inte precis så att jag blir utråkad av att dom spelar för mycket trance här uppe