|
|
|
|
 |
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
|
|
|
Jasper heeft het meeste al gezegd denk ik he 
Ik ben rond kwart voor 10 toegekomen en toen waren Pooley en Despe al aan hun groovy setje bezig, kon niet beter als opwarmer, heel wat lekkere schijven gehoord.
Daarna kwam Vilyx die de opbouw perfect verder zette met een very nice proggy tranzy set Sterk!
Pheatus heeft inderdaad de lont aangestoken met zijn set vol choons. Er hangt hier echt een pak kwaliteit rond hoor!
Daarna was het de beurt aan bibip, ik had (na de poll) besloten om lekker stevig te draaien, misschien soms iets te agressief (met alle gevolgen vandien), maar de reacties waren echt super, thanx allemaal!
Ik zet hieronder mijn playlist voor zover ik hem nog weet (als ik de set heb, zal ik em indien nodig verbeteren).
De reacties op Solarcoaster (!!!) en op Mistral (Dries ) zal ik nog wel effe onthouden, echte kippenvel momenten.
Vervolgens kwam de 'Hollandse furie' met een zeer strakke set! Echt top! Vol met killer tunes (Gone, Myst,...) en zo opgebouwd naar een vette climax (Rapid Eye)!
En het was nog niet gedaan TCX en J behind the decks en toen ik alleen al maar zag dat Tom ging starten met Push en Cloud69 was het al geslaagd, daarna gooide Jasper en hij de ene bom achter de andere erop.
Spijtig dat ik Eigeel niet meer gehoord heb, ik moest nl werken vandaag... Oei, ik ben aant werk hehe...
op naar BETA Party v3!!!
FredNova
Cupa - Mass panic (Concept Mix)
Active Sight - Adrenalin (Syndrome Edit)
Oliver Lieb vs Preach - Papel (Preach Remix)
Marco V - Indicator
Solar Stone - Solarcoaster (Midway Mix)
Marcos - Cosmic String
GTR - Mistral
Dj Danjo & Rob Styles - Duende
Mike - Massive motion
Signum - Second wave
Ayla pr Yel - Sun is coming out (Ayla's Uplifting Mix)
Primer - Everlast
Energy 52 - Cafe del Mar (Marco V Remix)
edit: ook nog een dikke merci aan alle mensen die afgekomen zijn (Jelle (a.k.a. Vince), AC Oliver, Intexor, Hans 'The Mystic Force' Rotationz,...) en alle andere aanwezigen voor de machtige sfeer!!!
Last edited by FredNova on Apr-03-2005 at 14:40
|
|
Apr-03-2005 14:26
|
|
|
 |
 |
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
|
|
|
Bon, het trok op nix imo
Het toilet dan met die verdomde rode lampen, precies also ik in een bordeel stond te plassen (nu kan dat voor sommige mensen een charme hebben, maar voor mij niet bepaald)
De sets waren degelijk, alleen hebben de dj's soms toch gewoon hun plaat van ver erop gesmeten en (ik denk dat het) Fredje was die op een bepaald moment begon te scratchen (kmoest meteen denken aan DJ Jean , nix persoonlijks zuh, gewoon DJ Jean-trauma.
De house en prog sets zeiden mij persoonlijk ni veel, hoewel ik moet toegeven de de prog set beter meeviel dan ik had verwacht. Vanaf de "TA-productions only"-set zag je het publiek (dronkaards, randdebielen, verloren zielen en BETA's) van voor in de keet stillekes aan meer op een hoopke gaan staan vanachter in de keet. Het moment tijds de Plus Ultra schijf was wel redelijk "fuked", ten eerste zag ik niks meer door de rook en toen de strobo afging zat ik verdekke in een White Room, kzag alleen nog wit, echt freaky.
Toen moest ik sexy en sensuele barman gaan spelen. Je weet dat wel hé, de dames dronken voeren, ze naar huis dragen en dan is goed...ni dus. Kmoet zeggen Jennifer is een profensionele tapster en moest die ene vent (die beweerde haar vriendje te zijn ) met zijn hemdje haar ni altijd komen versieren zou ze haar volledig hebben kunnen laten gaan. Heb die kerel wel een paar keer een drinkske versleten, we kunnen even goed aan zijn charmes iets bij verdienen hé.
Toen Tiësto en Armin begonnen te draaien kon het helemaal niet meer kapot, de keet ging plat (het Hollands effect precies). Meer kan ik er ni over vertellen, kwas toen nog steeds barman aan het spelen.
Toen mijn shift erop zat (of wanneer ik werd buitengekicked na veelvuldig geklaag van het vrouwlijk clienteel, hoewel dat ik me dat moeilijk kan inbeelden :cool ging ik terug richting dansvloer want Jéspèreux en "1/3 van mijn vervoersverantwoordlijken" aka Tom (tenzij ik scheel zag en er eigenlijk een lekker blond ding naast Jéspèreux stond, kan ook ei zijn geweest, kweet het echt nimeer ) gingen beginnen en hun set was lekker vet, zo vet dat ik het einde ni meer heb gehaald, kwas echt kapot, M.I.K.E (Push) en nog is ne M.I.K.E. (Push) en dan nog meer M.I.K.E. (Plastic Boy) plus Veracocha en van alle andere tracks uit mijn brave jonge jaren (ben nu nog steeds braaf, alleen minder jong) die miss ook van M.I.K.E. waren, kzou het ni kunnen zeggen, maar het was meteen ook mijn laatste set, heb ze zelfs nimeer uitgeshaked, was echt kaput.
En dan nu mijn dankwoordjes
Dank aan Tom, Zehra en Dries om mij op te pikken (Tom), naar Gent te rijden (Zehra) en naar huis te doen (Dries) . Een dikke kus voor jullie allen, plaats mag je zelf kiezen (indien in overleg met partner), heb men tanden toch nog ni gepoetst.
Dank aan Derya (de zus van Zehra) om mij te assisteren tijdens het barman wezen.
Dank aan de bonnetjes verkopers waardoor ik armer ben geworden.
Dank aan Palm voor het bier te leveren dat smaakte
Dank aan Match (aan de UGC in Antwerpen) voor de courgette.
Dank aan de stad Gent om niet alles open te breken zoals in Antwerpen.
Dank aan Eigeel en Freezle om hun leie hutje achter te laten voor een stel idioten BeTA's
Dank aan alle DJ's om hun vinyl gratis te verslijten
Dank aan Jasper voor de snelle ontstressing in het toilet *moehaha*
Dank aan iedereen aanwezig voor de zalige sfeer.
bon
Fin!
Last edited by Dark Apostle on Apr-03-2005 at 15:02
|
|
Apr-03-2005 14:46
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Apr-03-2005 14:46
|
|
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Bon, het trok op nix imo |
Het toilet dan met die verdomde rode lampen, precies also ik in een bordeel stond te plassen (nu kan dat voor sommige mensen een charme hebben, maar voor mij niet bepaald) |
sja dat was wel grappig -> in de wcpot van de dames lag er zelfs geld vraag me wel af wat daar de bedoeling van was
Het moment tijds de Plus Ultra schijf was wel redelijk "fuked", ten eerste zag ik niks meer door de rook en toen de strobo afging zat ik verdekke in een White Room, kzag alleen nog wit, echt freaky. |
idd was wel ff, wow... dizzy, net op tijd gestopt met die strobo, beetje te lang 
Toen moest ik sexy en sensuele barman gaan spelen. Je weet dat wel hé, de dames dronken voeren, ze naar huis dragen en dan is goed...ni dus. Kmoet zeggen Jennifer is een profensionele tapster en moest die ene vent (die beweerde haar vriendje te zijn :rolleyes met zijn hemdje haar ni altijd komen versieren zou ze haar volledig hebben kunnen laten gaan. Heb die kerel wel een paar keer een drinkse versleten, we kunnen even goed aan zijn charmes iets bij verdienen hé. |
sja, naar t schijnt heeft jenny een stalker, heb die kerel met zen hemdje ook daar zien rondhangen
ging ik terug richting dansvloer want Jéspèreux en "1/3 van mijn vervoersverantwoordlijken" aka Tom (tenzij ik scheel zag en er eigenlijk een lekker blond ding naast Jéspèreux stond, kan ook ei zijn geweest, kweet het echt nimeer ) gingen beginnen en hun set was lekker vet |

mooi verslagje 
Apr-03-2005 14:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001
|
|
|
Apr-03-2005 15:00
|
|
|
 |
 |
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
|
|
|
Apr-03-2005 15:04
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:54.
Forum Rules: