Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by LoginZ
Here comes the title of the song we're were talking about during the set, Jubas

DJ Tiesto Vs. Skin - Ten

Je pencherai plus sur Allure - The Loves We Lost. Apparament sur plusieurs forums ça serai ça, une des tracks de isos 4 !!!

Old Post Apr-20-2005 00:25  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Talking

vs.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-20-2005 08:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Rivera
Je pencherai plus sur Allure - The Loves We Lost. Apparament sur plusieurs forums ça serai ça, une des tracks de isos 4 !!!

bah si c'est ça ils ont gardé les lyrics parce que je connaissais les paroles par coeur et je les chantais durant le morceau...

Old Post Apr-20-2005 11:35 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
bah si c'est ça ils ont gardé les lyrics parce que je connaissais les paroles par coeur et je les chantais durant le morceau...

Tu dois surement parler de celle ci alors :

Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)

Old Post Apr-20-2005 11:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

quote:
Originally posted by PEZ68
Tu dois surement parler de celle ci alors :

Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)

je m'en remets a ton jugement, Florian, ma mémoire me fait certainement défaut.

j'arrive plus a mettre la main sur ce clip au dutch tmf awards avec tiesto et skin mais j'étais persuadé que c'était ten.

Old Post Apr-20-2005 11:49 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
je m'en remets a ton jugement, Florian, ma mémoire me fait certainement défaut.

j'arrive plus a mettre la main sur ce clip au dutch tmf awards avec tiesto et skin mais j'étais persuadé que c'était ten.

Sur certaines track list de Tiesto in Concert (2003) skin - Faithfulness (Tiesto Remix) était ID en tant que Tiesto vs. Skin - Ten. A mon avis c'est pour ça que tu confonds.

Allure - The Loves We Lost est annoncée sur TA comme étant ID#9 Aria Montreal... mais personne n'a su donner de sources ??

Old Post Apr-20-2005 11:57  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:

Ouai c'est le nom qui était donné à la base. Mais la version jouée dans la vidéo étaitun peu différente , elle incluait Traffic dedans.
Finalement le Tiesto Vs Skin - Ten c'est 'transformé' en 2 tracks dinstinctes ,

Skin - Faithfullness (Tiesto Mix)
Tiesto - Traffic

Old Post Apr-20-2005 12:16  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

quote:
Ouai c'est le nom qui était donné à la base. Mais la version jouée dans la vidéo étaitun peu différente , elle incluait Traffic dedans.

Tiesto - Traffic

Et la lumière fut

merci bien, a quand une spé histoire de la trance, dans les conservatoires ?

Old Post Apr-20-2005 12:22 
choukri
Flying Trance Dreamer

Le set est énorme et j'ai tellement aimé quand il a passé du J00F !!!

Je ré-écoute c'était hallucinant

Old Post Apr-20-2005 19:58  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:

Tiesto - Traffic

putain !!
pour ca que le qd j'ai commandé tiesto - traffic sur chemical-records (y a longtemps... )j 'étais persuadé acheter "avec la nana qui chante"...Quelle ne fût pas ma déception qd j'ai entendu tous ces boum boum

J'ai enfin une explication à cette gourrance d'achat !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-22-2005 17:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Il se passe un truc de ouf depuis Disney.
Darkside of the Moon :: qd j'ai vu Audrey s'exciter comme une cinglée et chanter à tue-tête , j'me suis dis elle est complètement tarée ... putain en fait j'arrête pas de l'écouter. Bien sûr je la connaissais avant mais j'avais jamais réellement accrocher...maintenant puté PETAAAAAAAAAGEE DEEEEEEEEE PLOOOOOOOOOOOMMMMMB (oui, j'suis en train de l'écouter )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-26-2005 17:06  France
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by stanymi
Il se passe un truc de ouf depuis Disney.
Darkside of the Moon :: qd j'ai vu Audrey s'exciter comme une cinglée et chanter à tue-tête , j'me suis dis elle est complètement tarée ... putain en fait j'arrête pas de l'écouter. Bien sûr je la connaissais avant mais j'avais jamais réellement accrocher...maintenant puté PETAAAAAAAAAGEE DEEEEEEEEE PLOOOOOOOOOOOMMMMMB (oui, j'suis en train de l'écouter )

Un petit conseil: écoute le remix de Dogzilla... ça donne une autre puissance à ce titre que je chantais aussi avec Audrey !!!

A noter: si vous pouvez l'enregistrement de RADIO 538 (228 Mo) est mieux que celui de SUNSHINE (212 Mo). Les pubs sont beaucoup plus courtes et ils n'ont pas zappé le violon de forever today...

Old Post Apr-26-2005 18:25  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackwhat is this nice track? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "North Pole" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:13.

Forum Rules: