pronostique voor vanavond heren?
1-0 ITA zeg ik
ik zit in de poll nog steeds op koers btw =)
Jul-09-2006 08:59
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
^ Ik denk dat ik voor 2-1 voor Frankrijk ga gaan omdat ik de Italianen wel zie scoren maar toch zie verliezen.
Maar echt veel maakt het niet meer uit want ik ben inmiddels mathematisch zeker van de eindoverwinning in onze prono game.
Jul-09-2006 09:12
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
ik ga voor een oersaaie 0-0 me bijzonder weinig kansen langs beide kanten... verder wint Frankrijk me een magistrale beslissende penalty van Zidane die hij me het hoofd neemt
Jul-09-2006 09:15
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
1-0 Italië
In de 89ste minuut, prutsgoal van invaller Inzaghi
btw, die doelpunten van Schweinsteiger
Hoewel Ricardo die eerste wel had moeten hebben.
Jul-09-2006 09:57
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
quote:
Originally posted by Antony
ik ga voor een oersaaie 0-0 me bijzonder weinig kansen langs beide kanten... verder wint Frankrijk me een magistrale beslissende penalty van Zidane die hij me het hoofd neemt
lol
2-1 voor frankrijk
Jul-09-2006 10:34
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
1-0 voor Frankrijk
Jul-09-2006 10:48
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Kga ook voor 1-0 Italië
btw, die doelpunten van Schweinsteiger
Hoewel Ricardo die eerste wel had moeten hebben.
gewoon een immense klootbal waar ze mee shotten dit WK, behoorlijk unfair tegenover de keepers al een bal steeds van de ene kant naar de andere zwiept
Jul-09-2006 11:34
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
yup, da's door het plastic dat in den bal zit (da zwart in de naden) heb ik mij laten vertellen. toch heb ik dat weinig gezien, zulke afzwiepers. bizar
Jul-09-2006 12:12
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
mja, de vorigen bal van het wk had dat ook. Het is denkik zeer onredelijk dat ze niet met den teamgeist mochten oefenen voor het wk. Misschien moeten ze toch eens zien naar een ander merk van ballen voor het volgende wk.
Voor de rest trappen die ballen wel heerlijk. Met den teamgeist heb ik nog niet gespeeld, maar de ballen van het ek 2004 en het wk 2002 waren super om mee te shotten buiten het feit dat ze hard afwijken als ge der 'n lel op geeft in rechte lijn.
Jul-09-2006 12:50
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Transfusion
djeeses Eagle`, relax, tis maar voetbal ze...
man toch
don't bother, heb some issues met girl die door men hoofd spoken, vandaar de wat kribbig reactie :x
Soit on"bal"topic, ik herriner me in de CL van dit jaar vrijetrapgoal van Lampard tegen Anderlecht in de groepsfase, dacht dat het Zitka was die toen in de goal stond en die was ook kansloos door dat die bal ineens compleet wegdraaide (en het was niet door het effect)
Mijn pronostiek voor vanavond: 1 - 0 voor de Fransen na een gelijk opgaande 90 minuten, waarbij de Fransen in de laatste minuten toch nog een goal maken.
Ik verwacht verder toch een boeiende match met veel kansen voor beide ploegen!