|
| quote: | Originally posted by domineesje
handbal = geel, 2 de gele kaart is gelijk aan rood, mag je niet flauw heten
saaie match! 't was een val-, trek-, sleurspel :s |
het gaat erom dat het de 2de gele kaart was.. die eerste was gewoon doorzetten en enorm zwak gefloten, de eerste 'fout' van Englebert en direct geel geven.. de 2de gele kaart vond ik ook maar vaag.. Englebert doet wat elke verdediger doet wanneer er een vrije trap gegeven wordt: springen en tegelijkertijd zich al omdraaien..
mja, ben toch al content dat Genk hierdoor toch niet wint, tzou al volledig onterecht geweest zijn
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
www.djconfig.com
Config Mixcloud
|