|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het calimero-syndroom is eigen aan zowat elke hevige voetbalsupporter, of hij nu fan is van Brugge, Anderlecht, Standard, Antwerp of Overmere-Donk.
En komaan, om een Antwerp-fan te counteren is er genoeg materiaal voorhanden hé |
ge gaat toch moeilijk kunnen ontkennen dat de pers al een heel seizoen énorm negatief is in zijn mening over Club Brugge. Dat was soms terecht, soms onterecht ... maar vaak te weinig genuanceerd en éénzijdig
en ja, als je over calimero's spreekt, dan zijn die van Standard met grote onderscheiding toch wel de kampioen erin. Die waren bijvoorbeeld een week voor de match tegen Club al aan het klagen hoe hard ze wel niet benadeeld zouden worden, hoe ze ne onverdiende penalty zouden tegen krijgen en der zelf gene zouden krijgen ... de reactie die ik gelezen heb waren gewoonweg hillarisch
en ja, natuurlijk kan ik het hebben over Antwerp ... hoe die al jaren in tweede klasse zitten te sukkelen, dat ze er verdient zitten en nog lang zullen blijven inzitten ... maar dat doet hier niets ter zake en t is ook absoluut geen ploeg die mij boeit of waar ik van wakker lig 
|