Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ik weet niet of het buitenspel was of niet. Maar dan nog, de verdedigende fout wordt toch gemaakt hé, tot tweemaal toe. Eerst die slechte pas van Maertens (?), en dan het feit dat de middenvelders gewoon op de middellijn blijven staan ipv aan te sluiten, zodat er een 4 tegen 2 situatie ontstaat. Dat was gewoon de fout die de Brugse verdediging gisteren herhaaldelijk heeft gemaakt. Ze dekten niet kort genoeg (zie de 0-1, de 1-3, de 1-4) en de flankspelers van Genk mochten een paar keer vrij opkomen zonder dat hun brugse tegenhangers meekwamen.Dan zit je altijd met een man meer scenario dat Genk gisteren enorm effectief heeft benut. Die ene al dan niet onterechte goal maakt echt niet veel uit, want de fout die aan de basis lag is gewoon té veel gemaakt.

Old Post Mar-31-2008 18:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

feit is gewoon dat ge na twee slechte jaren niet kunt verwachten dat Club vanaf de eerste minuut terug een topploeg heeft. Het is zowat onmogelijk om die op één transferperiode bij elkaar te kopen hetgeen MDG heeft kapot gemaakt. De meest nodige aankopen zijn grotendeels gebeurt ... maar Club heeft net zoals de afgelopen twee jaren enorm veel pech wat gekwetsten betreft. Als je bekijkt dat de twee nieuw ingehaalde verdedigers (Simaeys is als VM ingehaald) praktisch het hele seizoen gekwetst zijn, moet je automatisch eens teruggrijpen naar spelers die hier volgend jaar toch niet meer spelen.

Je kan dan spreken van het feit dat een topploeg dat moet kunnen opvangen, maar dan nog heeft Brugge de handicap dat ze continu hebben moeten switchen en dus nog steeds niet over de automatismen beschikken die andere ploegen wel hebben.

Ik zou het eens willen zien als Standard Sarr en Onyewu mist. Als Standard Witsel, Defour en Dufer missen en ze daardoor continu moeten beginnen schuiven (en dan zwijg ik nog over gekwetsten bij eventuele vervangers voor die spelers). DAT zou een vergelijkbare situatie zijn waarin Brugge nu toch al een hele tijd in zit

Old Post Mar-31-2008 20:25  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Brugge - Genk had evengoed 6-6 kunnen zijn. De verdediging van Brugge speelde ontstellend zwak maar van de aanval kan je dat niet zeggen. Brugge heeft kansen genoeg gehad, meer dan Genk zelfs. Blijft wel schitterend, Mathijssen zo op zijn bek zien gaan

Old Post Apr-01-2008 06:33  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Config
Terecht zeg jij, dan zou ik toch graag eens weten in welke mate jij die 2de tegengoal terecht vond Je kan toch op zijn minst stellen dat Club niet gekregen heeft wat het verdiende.

Ik zie het anders: ze worden eindelijk gestraft voor al hun geluk in de heenronde.
En was je in het stadion tijdens Cercle - Club? Dan zal je wel gezien hebben wat voor een klootzak die Stijnen eigenlijk is. Die doet zogezegd altijd vriendelijk, tot ge af en toe eens op de details gaat letten. Soms komt hij ook verschrikkelijk vuil uit.

En idd, Sterchelé past ook wel in het clubje "irritante Club-mongolen".

Old Post Apr-01-2008 06:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Bertn
Ik zie het anders: ze worden eindelijk gestraft voor al hun geluk in de heenronde.

kunt ge dat mss ook eens verduidelijken in welke matchen en in welke fases Club ooooh zoveel geluk zou hebben gehad. Of doel je op het feit dat Stijnen zoveel ballen heeft gepakt ???

Als je dan eens kijkt naar het aantal geblesseerden zou ik zelfs eerder zeggen dat Club énorm veel pech heeft (zoals hierboven ook al aangegeven). Bepaalde andere clubs vinden het al een drama als ze één speler missen en leggen er dan zelfs speciaal een persconferentie voor in (Cercle met De Sutter, Standard met Defour)

quote:
En was je in het stadion tijdens Cercle - Club? Dan zal je wel gezien hebben wat voor een klootzak die Stijnen eigenlijk is. Die doet zogezegd altijd vriendelijk, tot ge af en toe eens op de details gaat letten. Soms komt hij ook verschrikkelijk vuil uit.

Doel je op Cercle - Club in de beker? De match waarin Stijnen Gombani van een (bijna) zekere goal houdt. Daar heb ik anders ook nog wel leuke inside info over hoor hoe Stijnen daar énorm in't zak is gezet door het amateurisme van de bond

Trouwens, Stijnen is soms onbesuisd in het uitkomen, maar gaat altijd voor de bal. Als ge hem vuil noemt zult ge dat (denk ik) vooral doen obv twee situaties afgelopen seizoen (oa tegen Brussels). Mogelijk kunt ge hier ook de fase tegen cercle aanhalen, maar die is echt énorm overroepen!!!
Maar goed, alles wat de pers zegt is waarheid hé. Bepaalde spelers moeten nu éénmaal aangepakt worden (terecht of onterecht) voor hun vuil spel (Stijnen blijkbaar, en zeker Blondel). Bij anderen wordt dat dan weer een gezonde dosis aggressiviteit genoemd en wordt de speler er zelfs voor geloofd.

Old Post Apr-01-2008 10:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Bertn, geef het op jongen. Een supporter van Club Brugge, het blijft een andere mentaliteit.

Ik denk dat ik de gazet van maandag nog eens ga lezen. De sportkatern welteverstaan.

No Rules, Great Old

Old Post Apr-01-2008 10:58  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Miss zorgt Salou nog voor de heropstanding

Old Post Apr-01-2008 11:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Progrez
Bertn, geef het op jongen. Een supporter van Club Brugge, het blijft een andere mentaliteit.

Ik denk dat ik de gazet van maandag nog eens ga lezen. De sportkatern welteverstaan.

Ik vraag gewoon om verduidelijking waar Bertn op doelt, voor hetzelfde geldt neemt hij gewoon alles letterlijk over van hetgeen in de pers verschijnt zonder ook maar enig idee te hebben van hetgeen zich écht heeft afgespeeld. Dat is natuurlijk het gemakkelijkste, alles geloven en overnemen uit de pers, maar dat wilt daarom niet zeggen dat het ook altijd de (volledige) waarheid is. Ik heb dan ook de indruk dat sommigen zich hier teveel laten leiden en zelf niet objectief zijn. Gij ook niet, want gij laat u ook verblinden door uw haat tov Club.

Ik vind van mijn eigen dat ik nog vrij objectief ben. Ik ga bijvoorbeeld niet ontkennen dat die rode kaart van Blondel afgelopen weekend, of die van Stijnen tegen Cercle onverdiend zijn. Maar waar de pers in dergelijke gevallen vaak focused op Club, worden andere spelers en ploegen op dergelijk vlak buiten beschouwing gelaten.
Ik ga ook niet ontkennen dat Club dit seizoen zelden goed heeft gevoetbald. Maar wat velen vergeten is dat je ook met slecht voetbal een match verdient kan winnen. Zo heeft Anderlecht de afgelopen twee seizoenen veel matchen gewonnen ... het heeft hen zelfs twee jaar op rij de titel opgeleverd.

quote:
Originally posted by Devilex
Miss zorgt Salou nog voor de heropstanding

lol

die hadden ze beter aan Anderlecht verkocht voor peanuts, dan waren ze der tenminste vanaf geweest. Nu vroegen ze teveel

Old Post Apr-01-2008 11:40  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Het calimero-syndroom is eigen aan zowat elke hevige voetbalsupporter, of hij nu fan is van Brugge, Anderlecht, Standard, Antwerp of Overmere-Donk.

En komaan, om een Antwerp-fan te counteren is er genoeg materiaal voorhanden hé

Old Post Apr-01-2008 11:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Even wat lichter nieuws: Verbroedering Meerhout heeft afgelopen zondag in Vierde Klasse C Bas-Oha een 3-0 pandoering gegeven. Ze zijn goed op weg naar behoud!

Old Post Apr-01-2008 11:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Schoten kan nog altijd naar de eindronde, en dan is het op naar 3de klasse, waar hun ultramodern stadion met een royale 350 zitplaatsen de horden supporters zonder noemenswaardige problemen kan ontvangen!

Old Post Apr-01-2008 11:50  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het calimero-syndroom is eigen aan zowat elke hevige voetbalsupporter, of hij nu fan is van Brugge, Anderlecht, Standard, Antwerp of Overmere-Donk.

En komaan, om een Antwerp-fan te counteren is er genoeg materiaal voorhanden hé

ge gaat toch moeilijk kunnen ontkennen dat de pers al een heel seizoen énorm negatief is in zijn mening over Club Brugge. Dat was soms terecht, soms onterecht ... maar vaak te weinig genuanceerd en éénzijdig

en ja, als je over calimero's spreekt, dan zijn die van Standard met grote onderscheiding toch wel de kampioen erin. Die waren bijvoorbeeld een week voor de match tegen Club al aan het klagen hoe hard ze wel niet benadeeld zouden worden, hoe ze ne onverdiende penalty zouden tegen krijgen en der zelf gene zouden krijgen ... de reactie die ik gelezen heb waren gewoonweg hillarisch

en ja, natuurlijk kan ik het hebben over Antwerp ... hoe die al jaren in tweede klasse zitten te sukkelen, dat ze er verdient zitten en nog lang zullen blijven inzitten ... maar dat doet hier niets ter zake en t is ook absoluut geen ploeg die mij boeit of waar ik van wakker lig

Old Post Apr-01-2008 11:56  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Old(ish?) song pls! [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVoltswagen - No Sleep, [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:26.

Forum Rules: