Originally posted by basd
Als je over opleiding en school blijft praten wordt het nooit wat met je. Neem een academische houding aan, praat gewoon over 'studie', denk gewoon 'of ik nou 40 of 41 jaar moet werken als ik klaar ben, lekker belangrijk', en blijf lekker in je bed liggen ipv naar college te gaan.
Neem van ome Bram aan: afstuderen moet je NOOIT aan beginnen.
Zo lang mogelijk blijven studeren!
quote:
Originally posted by Gonzo
Kut werk. Kut Sony Ericsson. Kut Vriendin.
Laat me raden: je was later van je werk maar je kon niet bellen en toen werd je vriendin boos? Of je had ruzie met je vriendin omdat je de bij haar ingebrachte telefoon er niet uit kon krijge en daardoor te laat op je werk was?
quote:
Originally posted by DjRV
wees blij dat je kip kerrie niet een hap van je hond heeft genomen
LOL! Hahahahahahaha!
Oct-12-2004 17:55
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Mijn ma zei zaterdag:
"jongen, je komt op een leeftijd van sex and the city"
fuck zeg
Oct-12-2004 18:01
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Speciaal voor JP, groot fan van Sex in da city een farewellparty, wellicht ken je via phono pics maken.
SEX AND THE CITY FAREWELL PARTY zo 7-11 Asta
In stijl afscheid nemen...
Beleef 'Sex and the City' in Nederland. Voel je als Carrie, Miranda, Charlotte of Samantha in New York City en kom naar een van de hotste feestjes van de Sex and the City Farewell Party Tour!
Alle fans van deze inmiddels legendarische serie kunnen naar een unieke party waarin 'Sex and the City' centraal staat met DJs uit New York, Live optredens en een spetterende modeshow! Bestel je Cosmopolitan aan de cocktailbar en laat je restylen als Carrie in de speciale beauty lounge...
Dress to Impress! Entree: ¬ 22,50 incl. gratis welkomscocktail en goodie bag!
kaarten bestellen? kijk eens op de site van NET5 www.net5.nl
Prijs : vvk 22.50 aan de deur 25,-
Oct-12-2004 18:05
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Vette shit
Oct-12-2004 18:14
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
!
quote:
Originally posted by basd
Als je over opleiding en school blijft praten wordt het nooit wat met je. Neem een academische houding aan, praat gewoon over 'studie', denk gewoon 'of ik nou 40 of 41 jaar moet werken als ik klaar ben, lekker belangrijk', en blijf lekker in je bed liggen ipv naar college te gaan.
Blijft mooi hoe je die eeuwige studenten op de kast kunt jagen door school en opleiding te zeggen ! Komt bij dat ik momenteel veel vakken hebben waar de punten te halen zijn door aanwezigheid... skippen is dus geen optie en dat wil ik ook niet want geen geld hebben vind ik niet cool! Maar wie ben ik .
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by jp
Ik had hem helemaal plat gereden
Idd .. wat een mafkees
Wat is TA trouwens traag af en toe
Oct-14-2004 16:57
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by MaGiK54
Speciaal voor JP, groot fan van Sex in da city een farewellparty, wellicht ken je via phono pics maken.
SEX AND THE CITY FAREWELL PARTY zo 7-11 Asta
In stijl afscheid nemen...
Beleef 'Sex and the City' in Nederland. Voel je als Carrie, Miranda, Charlotte of Samantha in New York City en kom naar een van de hotste feestjes van de Sex and the City Farewell Party Tour!
Alle fans van deze inmiddels legendarische serie kunnen naar een unieke party waarin 'Sex and the City' centraal staat met DJs uit New York, Live optredens en een spetterende modeshow! Bestel je Cosmopolitan aan de cocktailbar en laat je restylen als Carrie in de speciale beauty lounge...
Dress to Impress! Entree: ¬ 22,50 incl. gratis welkomscocktail en goodie bag!
kaarten bestellen? kijk eens op de site van NET5 www.net5.nl
Prijs : vvk 22.50 aan de deur 25,-
echt een kansloze serie. Wat nog kanslozer is zijn die vrouwenbladen zoals Esta.
Oct-14-2004 17:56
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
ik vind SATC stiekem toch wel leuk Kijk het weleeens mee als een vriendin het kijkt op dvd