|
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, geen tijd voor. Heb er voorlopig effe genoeg.
Gister kwam ik tijdens het draaien platen tegen die ik vergeten was.
Heel stom. Ze liggen al een jaar in je bakken en dan kom je ze tegen: 'hey verrek, die had ik inderdaad ook nog, laten wie die eens opzetten'
Ik was eergister weer effe aan het draaien en toen kwam ik platen tegen die ik vergeten was dat ik ze had. |
Dat zal je steeds meer gebeuren naarmate je collectie groter wordt Maar dan is het ook des te leuker om die achterste bak weer eens door te kijken, kom je weer veel leuks tegen.
Gisteren heeft een vriend van me z'n oude Denon cd spelertje even geleend, toch leuk om daarmee te spelen. Het jogwheel op dat ding reageert trouwens wel behoorlijk traag, geen aanrader dus als je er een wil gaan aanschaffen.
___________________
|