Originally posted by montana
steve, var camilla på hernan cattaneo och tog bilder?
Det frågade jag aldrig henne men på torsdag ska hon skicka över bilder från 5 fester som jag ska lägga upp på Liquid så det är inte helt omöjligt =)
Tre av dom var skogsfester iof.
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Välkommen till klubben
Alla mina polare jävlas med mig för att jag är hårig som en schimpans. I don't give a rats ass...jag har inget som helst problem med det. Den dagen jag rakar bröstet eller benen har jag fan förlorat vettet. Om någon kräsen idiotbrud tycker att det är avtändande så är det ingen annan än hennes problem - det sista jag tänker göra är att rätta mig efter någon annan...fuck no...
Originally posted by jofawe
herrejäääävlar vilket hårigt ben du har!
du å steve borde starta klubb med er kroppsbehåring
(därmed inte sagt att det är något dåligt med kroppsbehåring!)
PICS or stfu !
quote:
Originally posted by Laszlo
Välkommen till klubben
Alla mina polare jävlas med mig för att jag är hårig som en schimpans. I don't give a rats ass...jag har inget som helst problem med det. Den dagen jag rakar bröstet eller benen har jag fan förlorat vettet. Om någon kräsen idiotbrud tycker att det är avtändande så är det ingen annan än hennes problem - det sista jag tänker göra är att rätta mig efter någon annan...fuck no...
Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall
Jul-05-2005 22:30
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
PICS or stfu !
Jag har träffat brudar som inte pallar fjollkillar som rakar bort sin buske på bröstet. Många som tänder på det, en del gör det inte... smaken e som baken.... hårig i vissa fall
Hehe, Kung
Håller med!
Jul-05-2005 22:39
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
PICS or stfu !
jag sa iofs att jag INTE hade håriga ben heller ...
Jul-06-2005 04:35
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fortsätter spinna vidare på ämnet om manligt kroppshår genom att visa ett par bilder som togs tidigare ikväll (6 juli)
Var ut på sjön med några från jobbet i Stockholms skärgård...
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi
Fortsätter spinna vidare på ämnet om manligt kroppshår genom att visa ett par bilder som togs tidigare ikväll (6 juli)
Var ut på sjön med några från jobbet i Stockholms skärgård...
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi
Jag vill också ha en Bayliner..
Återkommer med fler sommriga (och håriga) bilder när vi lagt mina föräldrars båt i östersjön.. hehe..
Jul-07-2005 04:36
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
En bild jag råkade snubbla över på ett av polarnas gallerier. Taget tidigt i våras på en grillfest vi på styrelsen i studentradion hade