quote:Originally posted by eieregooie edit: Ow... en onze vriend @win had het lameste excuus ever om niet mee te gaan being???
quote:Originally posted by Jasperovitsj Leek ons ook het beste, dus ga maar al op zalenjacht zal es vragen aan ronald, hij zit bij een studentenvereniging... es rondvragen voor prijzen enz
quote:Originally posted by Nyah zal es vragen aan ronald, hij zit bij een studentenvereniging... es rondvragen voor prijzen enz liefst gratis eh
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by Nyah enne, is je wens dan uitgekomen Hopelijk binnen maandje of 9
Ik zal is lief lachen tegen Ronald, dat komt allemaal in orde
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik zal is lief lachen tegen Ronald, dat komt allemaal in orde voert die vent gewoon lazarus, trekt een paar genante foto's van hem en doe dan aan blackmailing, gaat veel sneller
___________________ Ask and you shall receive.
beta party heeft al direct invloed op het aanwezigen op dit forum, ondanks het mooie weer zit er nu 16 man online
^ Dat laat ik liever over aan mensen zonder geweten, moraal en schuldgevoel
quote:Originally posted by djcresto beta party heeft al direct invloed op het aanwezigen op dit forum, ondanks het mooie weer zit er nu 16 man online Ik ga nimeer buiten vandaag zuh, blijf hier lekker op mijn lui gat zitten
quote:Originally posted by Jasperovitsj ^ Dat laat ik liever over aan mensen zonder geweten, moraal en schuldgevoel ja kom, geeft me die kerel zijn adres