Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb via Goeff (TerraWan) vernomen dat er blijkbaar problemen met Sabam zijn, waardoor de site offline is maar de stream blijkbaar niet. Vinne zit blijkbaar ook in Tenerife, waardoor de setjes ook niet geupdate worden momenteel. Hoe het verder zal gaan wist hij ook niet :s
Hmm... doet het dan nog uit dat ik men setje upload?
Mar-02-2007 22:20
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
Maandag wordt Blend 013 uitgezonden, normaalgezien kwam er een guestmix van Anna Maria X maar die gaat waarschijnlijk niet door aangezien ik haar set nog niet ontvangen heb. Het worden dan maar twee aparte setjes van mij, telkens een uur. Het wordt trouwens hoogstwaarschijnlijk ook de allerlaatste aflevering.
Mar-03-2007 18:22
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Jasper,
Ze hebben onze sets uitgezonden die vorige maand moesten gespeeld worden... Maar ze hebben dan toch tenminste iets uitgezonden
Misschien volgt volgende maand de set van maart eh...
Mar-03-2007 22:49
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Het wordt trouwens hoogstwaarschijnlijk ook de allerlaatste aflevering.
Ai, what happened?
Niets negatief hoor Het is m'n eigen beslissing, ik schakel volledig over naar vinyl, ga me waarschijnlijk ook een ander alias aannemen en wil me voorlopig ff niet concentreren op het onderhouden van zo'n radioshow
Mar-04-2007 10:40
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
als ge toevallig progressive house platen 2de hands wilt bijkopen, let me know, heb er nog een 100tal liggen die weg mogen/moeten
Mar-04-2007 12:42
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
ik schakel volledig over naar vinyl
Dat is redelijk bizar Iedereen maakt de omgekeerde beweging tegenwoordig, en ik overweeg het zelf ook. Je blijft toch nog steeds progressive draaien?
Dat is redelijk bizar Iedereen maakt de omgekeerde beweging tegenwoordig, en ik overweeg het zelf ook. Je blijft toch nog steeds progressive draaien?
Haha, bizar Nuja, digitaal is waarschijnlijk wel de toekomst maar er verschijnt nog altijd meer dan genoeg materiaal op vinyl en uiteindelijk gaat er toch niets boven het draaien met vinyl. Bovendien ga'k nu ook weer niet al te zwaar investeren.
Ik blijf progressive draaien ja, met een vleugje minimal en electro natuurlijk
Mar-04-2007 16:25
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by dj Zevan
als ge toevallig progressive house platen 2de hands wilt bijkopen, let me know, heb er nog een 100tal liggen die weg mogen/moeten
Bedankt voor het aanbod alvast, kan misschien wel intressant zijn binnen enkele maanden, de eerstkomende maandan heb'k wsl echter alleen de financiële middelen voor wat nieuwe plaatjes.
Ik heb dringend een sponsor nodig in de vorm van een studentenjob
01. Umut Gokçen vs Ulrich Schnauss - Between Us and Them (Umut's Paradise Mix) [CDR]
02. The Last Atlant - In Leaps & Bounds (Elfsong's Boundless Mix) [Toes In The Sand]
03. Yvel & Tristan - Eastern Evolution (DJ Tarkan & V-Sag Remix) [No Smoking]
04. Kaan Duzarat - Organic Intellectual (Introvert's Organic Spaces Remix) [Only]
05. Nikola Gala - Blue Impulse [Intrinsic]
06. DJ Pilot - Deep Sleep [Aurium Digital]
07. Skooma - Intervention (Original Mix) [O Recordings]
08. Micah - Mnemosyne (Original Mix) [Aurium]
09. Holden & Thompson - Come To Me (Mat Zo Remix) [CDR]
Part 2: Blue Sky
01. Freska - Kurp [Karate Klub]
02. Roland Klinkenberg - Bounce & @ 2007 [68]
03. Holden & Thompson - Nothing (Darioef Bootleg Mix) [CDR]
04. Mikas - Spirit Emotion (Guillaume Nyckees Remix) [Progressive Grooves]
05. Soda Please - Luxury (Nikola Remix) [No Smoking]
06. Frederio Giust - Temptations (Matthew Adams Remix) [CDR]
07. Distant Fragment & Steve Mill - Utopia (Original Mix) [The Underground Sound Of Madrid]
08. Umut Gokçen vs Ulrich Schnauss - Between Us and Them (Umut's Paradise Mix) [CDR]
09. ID - ID [CDR]
Mar-05-2007 18:56
DJ_Progrezz
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2006
Presswerk.de Radioshow @ www.t-spirit.be
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik beetje reclame maak
quote:
Press Info :
Online Radio Live Mix at T-Spirit Radiostation
Saturday 24.03.2007 - 14:00 -17:00 cet live
with Djane Lady Luu the female resident dj of strongbow int. clubtunes 05-06 supported by Dj Gnat from the royal audio radio stream show & strongbow int. clubtunes 06 and Mark Thornton head of electric-haze music & publishing and presswerk recordstore munich presenting live the finest in contemporary progressive house, techno and more modern electrnic clubtunes and more....
Info : http://www.presswerk.de
live and exclusively on t-spirit radiostation www.t-spirit.eu
next show 14. April. + 28. April.
with special guests....stay tuned !
Zoals jullie kunnen lezen gaan er elke 2 weken op zaterdag een radioshow gehouden worden vanuit een platenwinkel in Munchen, Duitsland.
Hier komen dan guest DJ's spelen en worden eventueel internationale DJ's geïnterviewd.
Stijlen zijn, minimal, tech-house, progressive en tribal.
Hopelijk zijn jullie ook van de partij om van dit spectakel te genieten.
We hebben ook nog de ganse avond live DJ sets na dit gebeuren: