Originally posted by Transfusion
mja, de vorigen bal van het wk had dat ook. Het is denkik zeer onredelijk dat ze niet met den teamgeist mochten oefenen voor het wk. Misschien moeten ze toch eens zien naar een ander merk van ballen voor het volgende wk.
Voor de rest trappen die ballen wel heerlijk. Met den teamgeist heb ik nog niet gespeeld, maar de ballen van het ek 2004 en het wk 2002 waren super om mee te shotten buiten het feit dat ze hard afwijken als ge der 'n lel op geeft in rechte lijn.
Ik vermoed dat ze express met die bal spelen om het scoren te stimuleren. Als je ziet hoe weinig goalen er nu al zijn dan ben ik blij dat de keepers het moeilijker krijgen.
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-09-2006 16:30
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Ik verwacht ook wel een boeiende match. 'T is zoals de finale van het EK in 2000, toen dacht ook iedereen dat het een saaie en gesloten wedstrijd ging worden, maar Italië kroop toen ook uit hun schelp en speelde mooi voetbal. Natuurlijk was Trezeguet er nog voor de fransen =). Ben es benieuwd of hij mag invallen
Jul-09-2006 16:46
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Italië...
Originally posted by domineesje mijn tv sta hier op ka2
en ik dacht dat het om 21u begon
Jul-09-2006 19:06
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Zinedine Zidane: from hero to zero in 5 seconds
Jul-09-2006 20:20
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
WTF Zidane, stukske achterlijke mongool
Jul-09-2006 20:20
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-09-2006 20:21
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
waarom waarom waarom?
man met zo palmares en ervaring en in zn laatste match
hij heeft in het verleden al verschillende gelijkaardige fouten gemaakt
maar waarom nu? hij zou bij de penalties de match nog hebben kunnen beslissen
jammer, echt jammer
Jul-09-2006 20:26
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Jul-09-2006 20:31
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
was zo aant hopen dat Zidane den held werd, maarnee den achterlijken aap besliste er zelf anders over.
Magoe na de eerste helft verwaterde de match. Fransen namen overwicht en behielden dit zelfs met 10 man.