|
| quote: | Originally posted by Flotser
רועי יגועל נפש!!!!!
איזה מגעיל זה בטח אחושרמוטה!!!
הייתם מביאים סקי, גולשים בבית ספר 
לא הבנתי אבל, מה זה גם נכנס לכיתות, וזרם חרא בכיתות???
אבל תגיד תודה תחושב זה היה קורה באמצע המלחמה כשאתה תקוע בבית ספר 
ועם המורה שהתעלפה, מזכיר לי חבר שלי שעבר בית ספר, תפסו אצלהם בנגים, א מורה אחת ראתה את הבנגים והתעלפה, שלחו אותה למיון |
התעלפה מהריח טמבל 
ות'אמת אני רוצה קודם להתנסות בשלג לפני שאני עושה סקי חרא...
כן זה נכנס לכיתה אחת שהיא נמצאת קומה מתחת לאיפה שזה קרה...
זה אשכרה ירד במדרגות ונכנס לכיתה שם
הייתי זורק את התיק שלי ישר
בגלל זה טוב שהתיק שלי איתי כל הזמן 
___________________
.
|