Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Eendracht Aalst sukkelt de laatste weken met enorm veel blessures en krijgt het moeilijk om nog kampioen te spelen. De eindronde voor overgang naar 2e klasse wordt wel gespeeld.

Old Post Apr-01-2008 12:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Wat mij stoort zijn die eeuwige excuses (de ondertussen gekende 'pechverhaaltjes') die een Brugge-aanhanger zoekt om zijn verlies als oneerlijk te kunnen bestempelen.

Ik weet niet of dat geldt voor elke Bruggeling (die paar gasten die ik kende - en Europees mee het beest ging uithangen, jawel - hadden het toch niet zo erg), maar hier zie ik het toch elke keer opnieuw gebeuren door die twee figuren die de ene straffe qoute na de andere blijven tevoorschijn toveren.

En deze keer gaat het er toch echt zwaar over. Zeggen dat een 6-2 rechtvaardiger had geweest. Amai mijn jas.

2-6 verliezen thuis is een schande. Zes goals binnen krijgen in eigen huis? Dan hebt ge slecht gespeeld. Veel kansen krijgen en amper scoren? Dan hebt ge slecht gespeeld. (Hier postte iemand dat de aanvallers sterk hebben gespeeld - Net niet natuurlijk!)

En dan nog uw club met de mantel der liefde bedekken. Dat gaat er bij mij niet in. Antwerp (en eender welke club) zou het eens moeten proberen om thuis ZES goals binnen te krijgen. Wees maar zeker dat de supporters daar niet naar vergoelijkende woordjes zoeken. Integendeel. Het spel zit er op de wagen en de ploeg wordt hard onder vuur genomen. En terecht.

In feite zijn jullie als supporter geen cent beter dan jullie trainer. Na slechte matchen blijven jullie volhouden dat de ploeg sterk heeft gespeeld. Ge ziet nu waar dat eindigt. De spelers krijgen geen kritiek, denken dat ze goed bezig zijn, en krijgen opeens het deksel op hun neus.

Iedereen zag het aankomen, behalve jullie, zichzelf steevast wentelend in het idee dat jullie goed presteerden.

Nogmaals; ge ziet het resultaat. De voorbode was al enkele weken aan de gang. Het doek is zondag jongstleden gevallen.

No Rules, Great Old

Old Post Apr-01-2008 12:20  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Uw alle waarheidsbevattende conclusies krijgen me toch altijd ferm aan het lachen Progrez. Als je uw statements baseert op veronderstellingen dan kan je deze natuurlijk makkelijk neerhalen, je kan namelijk veronderstellen wat je zelf wilt, maar wat ik hier denk daar weet je geen zak vanaf. Stop dus maar met altijd de alwetende God te spelen, want ik ben niet de enige die zich eraan stoort.

Over het feit dat ik een 6-2 logischer had gevonden? Ja, maar dan onder bepaalde voorwaarden. Eerst en vooral had de verdediging niet zo mogen blunderen, dat mag je van een topper in eerste klasse wel verwachten vind ik. Helaas is dat bij Club Brugge in deze competitie niet altijd het geval geweest. Dat de aanvallers meer hadden moeten scoren dat klopt natuurlijk ook, maar door de aanwezigheid van net niet in vorm zitten en een portie pech plus een sterk keepende Bailly, leek het me dan ook logisch dat we er slechts enkele scoorden. De goals die we dan toch scoorden gaan via de lat binnen en de tweede goal was ook zo'n geval. Spelers die in vorm zitten trappen niet op de lat, maar er net onder. Persoonlijk vind ik niet dat ik Club hier zit op te hemelen, maar ondanks alles vond ik toch dat een 6-2 toch logischer geweest was, gezien het geleverde spel en indien we deftiger verdedigd zouden hebben. Dat is nu natuurlijk niet het geval en daar kan ik best mee leven. Beter de kelk direct volleadig ledigen dan er weken over doen om de laatste beetjes eruit te halen. Dit zal het absolute dieptepunt geweest zijn, daar ben ik zo goed als zeker van. Zelfs al moeten ze nu met 5 geschorsten en nog een reeks geblesseerden volgende week op Z-W gaan voetballen. En als ze dan toch zwaarder verliezen, wel dan wil ik gerust toegeven dat ik verkeerd was, maar mijn mening over de hele situatie om en rond Club zal ik toch niet veranderen hoor, ik blijf ervan overtuigd dat blessures de grootste oorzaak zijn van dit alles. Als voetballer heb ik het vroeger al genoeg aan de lijve ondervonden dat je nooit hetzelfde niveau haalt als je mindere spelers moet inpassen. Op elke uitzonderingen na zal je bijna nooit hetzelfde niveau halen, want de spelers die dat kleine tikkeltje extra halen en daardoor het collectief op 100% trekken, die zijn er dan niet, en dat heeft natuurlijk een rechtstreekse invloed op de geleverde prestatie.

En als je nu denkt dat ik het in het vervolg zal laten om een reactie te schrijven na een match, dan zal ik het heus niet laten. Ik heb recht op een eigen mening, en al is die vaak contrasterend met wat jullie willen beweren en trachten te bewijzen, het is wel een mening van iemand die de volledige match gezien heeft, en, als jullie je dan even goed voelen en denken toch over voldoende gegevens te bezitten om een deftige mening te staven , dan doen jullie dat maar, ik vind het totaal niet erg om hierover in discussie te gaan, meningsverschillen over voetbal zijn altijd interessant om volgen. Vooral als er dan een werkelijk allesverhelderende mening tussenzit van een supporter van een ploeg uit tweede klasse, die net zoals de mentaliteit van zijn ploeg in het verleden is blijven hangen en blijft vastklampen aan vroegere glorietijden. Net zoals pre 2000 trance is de historie van Antwerp een die zich nooit meer zal herhalen, hoe hard je ook mag proberen en hoe zeer je je ook wil indompelen in het allesreinigende water van het verleden.. je doet maar, het komt toch niet terug hoor.

Enfin, meer heb ik er niet over te zeggen. Ik zal volgend weekend terug mijn mening geven over de match van Club Brugge, en dan mag je er nog eens invliegen.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Apr-01-2008 13:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Allez, de 6-2 wordt al afgezwakt tot een '6-2 onder voorwaarden'.

En ALS de verdedigers niet hadden geblunderd, ALS de aanvallers een beetje meer in vorm hadden geweest, ALS Bailly niet zo sterk gekeept had, en ALS er wat minder geblesseerden in de ploeg hadden gezeten, had Brugge wél gewonnen... . (En nog liefst met 6-2 ook)

Ja, dan wint elke ploeg haar match.

Opmerkelijk toch weer hoe moeilijk het is voor een West-Vlaming om toe te geven dat zijn club slecht heeft gespeeld.

Ps: Het feit dat gij aanvoelt alsof mijn posts alwetend zijn, zegt toch meer iets over uw onzekerheid in deze situatie. Maar kom, eigenlijk ben ik ook heel zeker van mijn gelijk; Brugge was slecht, en daar hoeven geen pechverhaaltjes bij.

No Rules, Great Old

Old Post Apr-01-2008 14:08  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Progrez
Wat mij stoort zijn die eeuwige excuses (de ondertussen gekende 'pechverhaaltjes') die een Brugge-aanhanger zoekt om zijn verlies als oneerlijk te kunnen bestempelen.

Ik weet niet of dat geldt voor elke Bruggeling (die paar gasten die ik kende - en Europees mee het beest ging uithangen, jawel - hadden het toch niet zo erg), maar hier zie ik het toch elke keer opnieuw gebeuren door die twee figuren die de ene straffe qoute na de andere blijven tevoorschijn toveren.

Ik vraag mij af hoe ik de tal van gekwetsten dan moet zien? Chance hebben? Geen enkele ploeg heeft de laatste seizoenen zoveel pech gekent als Club wat betreft het aantal gekwetsten. Een aantal gekwetsten moet men kunnen opvangen, maar Brugge heeft op een bepaald moment een heel elftal gekwetsten gehad. Even een schets van het huidige seizoen:

* Kucera en Alcaraz zijn dit seizoen nieuw aangetrokken en bijna continu gekwetst geweest. Kucera is uitgevallen in de supercup tegen Anderlecht na een aanslag op zijn oogkas (met wat méér pech was die dus nu aan één oog blind). Hij heeft na zijn terugkeer een aantal matchen gespeeld maar nooit met het vertrouwen dat hij eerder had en is uiteindelijk van de ene in de andere blessure gesukkeld. Zo is Kucera afgelopen vrijdag opnieuw uitgevallen tijdens een beloftenwedstrijd. Alcaraz had dan weer aanpassingsmoeilijkheden in het begin. Na een korte aanpassingsperiode leek hij klaar voor een basisplaats en speelde hij eind september – begin oktober een aantal matchen, maar ook hij viel toen uit. Hij is nog niet lang terug en zat tegen Dender uit noodzaak op de bank wegens teveel afwezigen. Mocht dit weekend met beperkte speeltijd in de benen toch invallen
* Daerden en Chavez zijn de laatste twee seizoenen meer gekwetst geweest als iets anders. Daerden sukkeld ondertussen al enkele jaren met zijn knie. Viel dit jaar in de supercup opnieuw uit. Is momenteel genezen en doet nu matchritme op bij de beloften. Chavez speelde recentelijk zijn tweede en derde match van het seizoen (de rest vh seizoen was hij hoodzakelijk gekwetst of revaliderend).
* Van Heerden is sinds zijn aankomst ook meer gekwetst als iets anders. Was eind vorig seizoen eindelijk terug fit, maar kwam afgelopen zomer gekwetst terug na een oefenkamp met de nationale ploeg van Zuid-Afrika. Na een lange herstelperiode heeft hij voor de winterstop nog een aantal matchen gespeeld. Dan is hij vertrokken naar de Africa Cup en bij terugkomst is hij bijna onmiddellijk terug uitgevallen.
* Beste vervangers voor Van Heerden zijn Capon en Vemeulen. Beide zijn ook gedurende langere en kortere periodes buiten strijd geweest. Vermeulen heeft oa door een armbreuk een tijdlang aan de kant gezeten. Capon is een tijd voor en na de winterstop out geweest.
* Demets is een half jaar buiten strijd geweest, ook één van de spelers die in de supercup is uitgevallen. Is van opleiding VM maar speelde in de voorbereiding vaak rechts back en kreeg daar goeie commentaren. Samen met Vermeulen meest waarschijnlijke vervanger voor Priske. Toen die dan gekwetst was moest dan ook worden teruggegrepen naar een belofte met weinig ervaring aangezien Vermeulen en Demets (beide ook uit eigen jeugd en relatief weinig ervaring) out waren. Vind ik persoonlijk nog niet het grootste verlies aangezien Priske zelden afwezig is (maar anderzijds wel geen degelijk niveau haalt)
* Clement: beperkte voetballer maar wel rots in de branding in de Brugse verdediging. Vooral belangrijk voor zijn kopkracht in zowel verdediging als aanval bij stilstaande fases. Is ondertussen ook al een tweetal maanden buiten strijd (als het al niet langer is).
* Blondel: In de match op Moeskroen uitgevallen, heeft uiteindelijk een 4 – 5 tal weken aan de kant gestaan en zonet zijn rentree gemaakt. Is echt wel belangrijk voor het evenwicht op het Brugse middenveld. Het bewijs daarvan zijn o.a. de matchen van de afgelopen weken die hij heeft gemist
* Sonck is in Brugge aangekomen met een bepaalde achterstand, heeft daardoor een aantal matchen gemist. Heeft bij zijn rentree dan een aantal goeie matchen gespeeld maar is toen ook voor zo'n drie maanden buiten strijd gevallen. Bij zijn terugkeer na de winterstop continu zitten sukkelen met zijn niveau.

Ik heb het hier natuurlijk enkel over langdurige gekwetsten (minimum aan aantal weken), er zijn tussentijds nog wel meer blessures geweest maar minder ernstig van aard (beperkt tot één enkele match ofzo). Je kan nu natuurlijk twijfels hebben over de medische staf bij Brugge, in het verleden zou dat enigzinds terecht zijn geweest, dit seizoen gaat het echter puur en alleen om contactblessures opgelopen in wedstrijden.

Trouwens ik heb hier totaal niet gesproken dat een verlies oneerlijk is. Ik heb het enkel over pech gehad, qua blessures dan. Ik zie echt niet in hoe je het anders kan noemen ??? Mathijssen heeft dit excuus natuurlijk nooit willen gebruiken om het vertrouwen van de vervangers niet te schaden. Maar als je zoveel spelers mist kan je nooit een evenwaardig elftal op het veld brengen. Laat staan als je aan een nieuw elftal aan het bouwen bent, een gebrek hebt aan automatismen en ook nog eens continu van veldbezetting moet switchen.

quote:
En deze keer gaat het er toch echt zwaar over. Zeggen dat een 6-2 rechtvaardiger had geweest. Amai mijn jas.

2-6 verliezen thuis is een schande. Zes goals binnen krijgen in eigen huis? Dan hebt ge slecht gespeeld. Veel kansen krijgen en amper scoren? Dan hebt ge slecht gespeeld. (Hier postte iemand dat de aanvallers sterk hebben gespeeld - Net niet natuurlijk!)

Hier hebt ge een punt ivm de aanvallers ... de Club aanvallers hadden er een énorm sterk seizoen op zitten tot een aantal weken terug. Waarom? Net omdat ze zo efficiënt waren. De kansen die bij elkaar werden gevoetbald werden bijna steeds afgemaakt. Daar lag het probleem dan ook niet (tot zondagavond). Het probleem ligt bij de aanvoer. Door de vele gekwetsten en het gebrek aan automatismen is de aanvoer ondermaats. De speler die waarschijnlijk het vaakst in de positie komt om een voorzet te geven, is Priske ... laat dat nu net een speler zijn die zelden een goeie voorzet trapt. Maar helaas, zoals al aangegeven, vervangers Demets en Vermeulen waren lang gekwetst.

Maar het probleem ligt natuurlijk niet alleen bij Priske, er zijn verder nog veel andere afwezigen die hier een meerwaarde hadden kunnen geven.

quote:
En dan nog uw club met de mantel der liefde bedekken. Dat gaat er bij mij niet in. Antwerp (en eender welke club) zou het eens moeten proberen om thuis ZES goals binnen te krijgen. Wees maar zeker dat de supporters daar niet naar vergoelijkende woordjes zoeken. Integendeel. Het spel zit er op de wagen en de ploeg wordt hard onder vuur genomen. En terecht.

In feite zijn jullie als supporter geen cent beter dan jullie trainer. Na slechte matchen blijven jullie volhouden dat de ploeg sterk heeft gespeeld. Ge ziet nu waar dat eindigt. De spelers krijgen geen kritiek, denken dat ze goed bezig zijn, en krijgen opeens het deksel op hun neus.

Iedereen zag het aankomen, behalve jullie, zichzelf steevast wentelend in het idee dat jullie goed presteerden.

Nogmaals; ge ziet het resultaat. De voorbode was al enkele weken aan de gang. Het doek is zondag jongstleden gevallen.

Sorry hoor Greg, maar ik begrijp niet waar gij die onzin vandaan blijft halen. Ik heb in mijn vorige post gezegd dat ik maar al te goed besef dat Club dit seizoen nog niet veel goede matchen heeft gespeeld.

Ge moet u trouwens al helemaal niet als expert van het Brugse voetbal opwerpen. Véél Brugge supporters (het meerendeel) beseffen maar al te goed dat ze dit jaar nog niet veel verwend zijn. Maaaar wat dit jaar al een énorm verschil is met het vorige, is dat er nu gestreden wordt wanneer het voetballend minder gaat.

En is het zoveel beter om je ongenoegen te laten blijken ??? Dat is vorig jaar meermaals gebeurt en het heeft geen beterschap opgeleverd ... Daarmee kan je spelers enkel maar meer doen twijfelen en creeer je dit jaar mogelijk net dezelfde situatie als vorig jaar. Een ploeg waarin geen vertrouwen zit: waar geen enkele speler nog zijn verantwoordelijkheid durft te nemen, waarin niemand nog een risicovolle pas durft geven, ... Kijk naar Priske: die wordt zelfs nu nog vaak op de korrel genomen, nog voor het zetten van een voorzet. Dat zal hem zeker niet het zelfvertrouwen geven dat het hem wél zal lukken. De Brugse supporters proberen zo goed mogelijk hun ploeg te steunen ... dat is namelijk hun taak, supporter zijnde. In goede en slechte tijden, ... en hoewel er zondagavond dan wel ondermaats gepresteerd is (want een Brugge op niveau verliest nooit met deze cijfers in de Belgische competitie), kan men de spelers qua inzet weinig verwijten (zover ik er een beeld van heb want ik heb niet de hele match gezien).

Wat je kritiek trouwens betreft op de spelers: we hebben hier te maken met professionele voetballers !!! Die weten heus wel wanneer het niet goed is hoor, zeker na een match als afgelopen zondag.

Tenslotte, als het dan toch allemaal zo voorspelbaar was ... waarom heb ik u (of iemand anders) die voorspellingen hier dan nooit zien uiten? Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten

Old Post Apr-01-2008 18:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Old Post Apr-01-2008 18:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Ik krijg hoofdpijn van al die lappen tekst

Old Post Apr-01-2008 18:36  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by MikeVee
Ik krijg hoofdpijn van al die lappen tekst

dat is de bedoeling

Old Post Apr-01-2008 18:44  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Kom kom, even een blokje nostalgie:

Eendracht Aalst - Cercle Brugge 6 - 4
http://www.youtube.com/watch?v=0dD3hSYfTQs

Die kregen toendertijd ook 6 goals om de oren

En hier nog wat uit de oude doos:
http://www.youtube.com/watch?v=PedEfn2SmdU

http://www.youtube.com/watch?v=MVBO...feature=related

Last edited by Devilex on Apr-01-2008 at 19:06

Old Post Apr-01-2008 19:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Devilex

http://www.youtube.com/watch?v=MVBO...feature=related

Zonder Preud'homme had het er wel anders uitgezien

Edit: Kwas al vergeten dat De Goeij toen de bal met zijn handen speelde. Nog een penalty die ons toen onthouden is

Last edited by Jasperovitsj on Apr-01-2008 at 19:37

Old Post Apr-01-2008 19:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Ik hou ook wel van een aangenaam streepje tekst schrijven, maar een halve dag spenderen aan een epistel van een paar duizend woorden voor een belachelijk forum gaat zelfs mij te ver.

Het merendeel is dan nog overbodige informatie. Ik hoop dat de heer Matthijsen uw werkstuk leest. Zo kan hij misschien zelf een plausibel excuus uitkiezen voor de 2-6 nederlaag.

Ikzelf heb mijn gading er alvast niet in kunnen vinden. Mijn devies blijft dan ook onveranderd: Wie thuis 2-6 verliest heeft een zeikmatch van de bovenste plank gespeeld.

No Rules, Great Old

Old Post Apr-01-2008 20:35  Austria
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Progrez
Ik hou ook wel van een aangenaam streepje tekst schrijven, maar een halve dag spenderen aan een epistel van een paar duizend woorden voor een belachelijk forum gaat zelfs mij te ver.

Het merendeel is dan nog overbodige informatie. Ik hoop dat de heer Matthijsen uw werkstuk leest. Zo kan hij misschien zelf een plausibel excuus uitkiezen voor de 2-6 nederlaag.

Ikzelf heb mijn gading er alvast niet in kunnen vinden. Mijn devies blijft dan ook onveranderd: Wie thuis 2-6 verliest heeft een zeikmatch van de bovenste plank gespeeld.

Ik begrijp het ... je hebt gewoon geen repliek op mijn fantastisch schrijven. Niet erg hoor Greg, je kan niet altijd gelijk krijgen

p.s.: ik heb u al veel langere teksten zien schrijven

Old Post Apr-01-2008 20:42  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Hardcore tune 93 maybe later [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco Carola - Open Source [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:40.

Forum Rules: