|
Ik weet ook niet of ik me al een keer had voorgesteld, maar bijdeze nog maar een keer:
Mijn naam: Jordy
Leeftijd: 30 jaar
Woonplaats: Arnhem
Ik werk in Amsterdam voor een telecombedrijf die vanaf volgend seizoen alle voetbalwedstrijden uit gaat zenden: Versatel.
Ik ben vanaf de eerste minuut liefhebber van toen house muziek opkwam.
Later ging ik ook naar de allereerste houseparties.
Ik ben een hele tijd naar hardcore feesten geweest.
Maar de afgelopen jaren ben ik naar andere soorten gaan luisteren.
Het werd te hard die hardcore muziek.
NU ga ik graag naar feesten zoals Dance Valley, Sensation, etc
Mijn favo DJ's zijn: Tiesto, Marco V, Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Luna, Paul van Dyk, Ferry Corsten, Oscar G, Cedric Gervais (laatste 2 genoemde zijn DJ's die vooral in Club Space Miami draaien/draaiden)
Ik ga de feesten hier in Nederland missen, omdat ik waarschijnlijk volgend jaar al in Florida woon en daar een nieuw leven op te bouwen samen met mijn verloofde.
Mijn nickname Ouwe Dwaas heb ik gekregen bij mijn vorige werkgever in Amsterdam.
Ik was een van de oudste, ik kwam uit het oosten en een van de geksten.
Toen zei op 1 dag een collega tegen mij: He, Ouwe Dwaas
En vanaf dat moment was dat mijn bijnaam daar.
___________________
Jordy Jurrius - Translucent Waves
Every 1st & 3rd Monday of the month: on http://www.party103.com
2 hour show, starts at 20:00 EST / 02:00 CET / 01:00 GMT
Every 1st & 3rd Wednesday of the month: on http://www.lazerfm.com
2 hour show, starts at 11:00 EST / 17:00 CET / 16:00 GMT
|