|
Daar bij de Olympische Spelen in Beijing gaan Anke en ik serieus proberen bij te zijn. Nadat we eind 2002 al 1,5 maand in China hebben rondgetrokken willen we zeker terug, en proberen daarom in 2008 erheen te gaan met de Transsiberie express. Lijkt me echt vet om bij de openingscermonie ofzo aanwezig te zijn. Maar hoe krijg je daar in hemelsnaam tickets voor?? Denk dat die dingen al vroeg in de verkoop gaan.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|