|
Beetje laat maar toch ff kleine reactie. Ik vond het een geslaagde TE. Niet meer of minder . We zijn op tijd vertrokken en zonder file of aanschuiven waren we binnen bij M.I.K.E rond kwart na 10. Goeie set as usuall maar geen "wauwgevoel" voor mij persoonlijk dat ik eraan overhoud. Misschien omdat ie opwarmde ? Hoogtepunt was wel massive motion tijdens zijn set . Die beats door die enorme geluidsinstallatie horen knallen ! Minpunt vond ik het gebrek aan sfeer en ... BETA'S toen ! Want Betas's = sfeer (cfr AIB outdoor tijdens die huge set van Mike toen ). Oh ja en ook die 4 verklede kleuterbelgen die de hele tijd met hun treinticket voor de djbooth aan het zwaaien waren en foto's van me trokken .
Maar nu ik het hier zo allemaal lees begrijp ik waarom. Echt kut voor jullie . Want op die manier hebben jullie ook Filterheadz gemist. Dit was echt goeeeeeedddddd ! Had me er terecht op verheugd. Spijtig geen "never" maar als afsluiter sunshine was gewoon schitterend . Beste van heel de avond volgens mij. Vervolgens heb ik meer dan 3u Marco V meegepikt gewoonweg omdat hij té goed bezig was. Hij blijft 1 van men favodj's. Marco V Heeft wel superveel hitjes gedraaid en een uur enkel eigen werk en remixe er door gedraaid maar op 1 of andere manier kon dit wel op TE. Het was tenslotte zijn zaal en wat voor 1 , die lasers en dat geluid waren helemaal top ! Sfeer was ook heel goed toen. Veel maffe Hollanders leren kennen enz . Daarna nog Ferry met goeie set zoals vermeld , Joof en Igor S meegepikt. Die laatse was wat minder idd. Niks origineels en niet waardig de zaal af te sluiten. Nochtans ik apprecieer het stevigerige werk wel en had wel zin in een "harde" afsluiter .
Last edited by Aurélie on Feb-20-2005 at 23:41
|