כדי לקרוא, חחח, מדברים על זה שזה לא מתאים לילדים
והיא לא הולכת עם חזיה
תזכיר לי מתי זה ?
___________________
Never again.
Jan-09-2003 06:09
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
העיקר רועי כל הזמן אומר לי שמטרו יותר טוב מהתיכון שלנו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע סופניייייי
הייתי מת לראות כזה דבר
חחחחחחח תיקים מלאים בחרא.
מי הטמבל שמשאיר את התיק שלו על הריצפה.
בקיצור
יום אחד נכנסתי לשירותים בשביל להשתין, ואני כזה קולט פתאום על הפלסטיק של האסלה גוש חרא באורך של איזה 30 סנטימטר
ככה שחור שרוף ענננקקקקק
יא אללללההה מסכן הערבי שהיה צריך לנקות את זה...
פעם אחת בטיול שנתי לפני שלוש שנים ככה אז חבר שלי ניכנס לחרבן באמצע הלילה בקיצר הוא ניתקע בלי נייר טואלט והיו כאלה שישנו והיו כאלה שעשו דברים (לייק מי) בקיצרר לא היה אף אחד שיכול לעזור לו
קיצר הוא הוריד תגרביים והתחיל לנגב תתחת איתם בבוקר אנחנו קמים כזה רואים גוש כזה בלתי מזוהה של בגדים עם חרא עד היום אנחנו צוחקים עליו
ועוד סיפור לפני 4 שנים ככה חבר שלי שיחרר יונה באמצע שיעור קיצר יצא לו גם גוש קטן כזה באמצע קיצר הלך לשירותים זרק תתחתונים והלך כל היום בלי תחתונים מיסכן ואללה אני מרחם עליו
___________________
Jan-09-2003 09:50
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
שנייה אחי אני בדיוק קורא !
ואני מחר חייב לבוא לבלוקבאסטר בכל מקרה
למה יש לי סרט להחזיר
דווקא סרט חזק מצחיק רצח !
"קטע מהסרטים"
...
מתי אתה עובד ?
אני עובד מ 5 עד הסגירה
תבוא מתי שבא לך...
שלא ישעמם
דרך אגב... היית אומר לי הייתי מביא לך את הסרט למחשב... זה הסרט שאריק לקח למוש והביא לי
אם עוד מישהו רוצה לקפוץ הוא יותר ממוזמן
שלא ישעמם!!
quote:
Originally posted by luckystrike
איזה קרועים !!!!!!!
איזה גועל אחי ! מזכיר לי פרק מהמורדים שפאבלו
שיחק עם האסלה וגרם להצפה בחרא של כל השכבה !
(מה אני אומר אלוהים ?????!?!?! אאאאהההההה)
סיפרתי על זה לידידה שלי והיא אמרה לי שזה קרה במורדים גם
אז אני עושה לה מה זה הסידרה החרא (דו משמעות) הזאת!?
quote:
Originally posted by Scorchio
העיקר רועי כל הזמן אומר לי שמטרו יותר טוב מהתיכון שלנו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע סופניייייי
הייתי מת לראות כזה דבר
חחחחחחח תיקים מלאים בחרא.
מי הטמבל שמשאיר את התיק שלו על הריצפה.
בקיצור
יום אחד נכנסתי לשירותים בשביל להשתין, ואני כזה קולט פתאום על הפלסטיק של האסלה גוש חרא באורך של איזה 30 סנטימטר
ככה שחור שרוף ענננקקקקק
יא אללללההה מסכן הערבי שהיה צריך לנקות את זה...
אף אחד לא אמר שמטרו יותר טוב...
אנחנו חרא (דו משמעות עוד פעם) של בית ספר
וצח... אתה טוען שאתה בעצם ערבי!?
לא ידעתי ...
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פעם אחת בטיול שנתי לפני שלוש שנים ככה אז חבר שלי ניכנס לחרבן באמצע הלילה בקיצר הוא ניתקע בלי נייר טואלט והיו כאלה שישנו והיו כאלה שעשו דברים (לייק מי) בקיצרר לא היה אף אחד שיכול לעזור לו
קיצר הוא הוריד תגרביים והתחיל לנגב תתחת איתם בבוקר אנחנו קמים כזה רואים גוש כזה בלתי מזוהה של בגדים עם חרא עד היום אנחנו צוחקים עליו
ועוד סיפור לפני 4 שנים ככה חבר שלי שיחרר יונה באמצע שיעור קיצר יצא לו גם גוש קטן כזה באמצע קיצר הלך לשירותים זרק תתחתונים והלך כל היום בלי תחתונים מיסכן ואללה אני מרחם עליו
אתה מגעיל אותי בא לי להקיא עליך... בעעעעעעעעעעעעעע
איזה ילדים חולי נפש יא רבאק
דרך אגב... רק היום ואתמול שמתי לב איזה בית ספר מפוצץ ביצורים יש לי
זה פשוט מדהים
כל פינה שתסתכל תראה איזה מפלצת!!!!
היה היום איזה אחד שהסתובב לי בבית ספר עם איזה צ'לו או אנערף
סוחב את זה על הגב שלו... וזה גדול פי 3 וחצי ממנו
איזה צחוקים זה!!!
___________________
.
Jan-09-2003 13:29
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
פרסי אוכל במסעדה ובסוף הארוחה מקבל חשבון על סך
49.99 ש"ח.
הוא מוציא מהארנק שטר של 50 ש"ח ומשלם. אחרי חצי שעה המלצר רואה כי הפרסי עדיין יושב והוא שואל אותו מה קרה אז הפרסי אומר שהוא ממתין לעודף.
המלצר מתנצל וחוזר עם צלוחית ובה אגורה, סוכריה וקונדום.
הפרסי לוקח את האגורה אוכל את הסוכריה ושואל למה קונדום
אז המלצר עונה לו: " שלא תתרבו..."
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jan-09-2003 14:54
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
חחחחחחחחחח
חמוד אורן
___________________
Jan-09-2003 15:12
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחחחח
___________________
Never again.
Jan-09-2003 15:18
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
חחחחחחחחח
טוב
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
רועי אחי הגעתי לבלוקבטסטר רק באחת בלילה סעמ'ק ...
נראה לי שילמתי יום נוסף על זה ...
למרות שעוד היו שם אנשים - יש לך מושג מתי עושים את הספירה ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-10-2003 19:56
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי אחי הגעתי לבלוקבטסטר רק באחת בלילה סעמ'ק ...
נראה לי שילמתי יום נוסף על זה ...
למרות שעוד היו שם אנשים - יש לך מושג מתי עושים את הספירה ?
אתה שרוט
אמרתי לך עד 12...
מאיפה לי לדעת... אני כולה שמרתי שם