Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by domineesje
<=== niet sportief

wat is er daar nu niet sportief aan?

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Nov-20-2006 11:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Emile Mpenza is zijn rijbewijs kwijt. Agenten van de lokale politie van Mortsel merkten de Rode Duivel maandagochtend om twintig voor acht 's morgens op in de Vredebaan. Daar reed hij met een zwarte Lamborghini al zigzaggend over de straat.

Toen de agenten hem aan de kant zetten en een ademtest lieten doen, bleek hij dronken. De speler van Al Rayyan kwam van dancing La Rocca in Lier. Volgens getuigen legde hij het hele traject tot Mortsel al zwalpend af.

Op het politiekantoor ging Mpenza fel tekeer tegen de agenten. Hij weigerde eerst een verklaring af te leggen. Hij zei dat hij alleen maar opgepakt was omwille van zijn huidskleur en de sportwagen waarin hij reed. Na enig aandringen stemde hij ermee in om toch een verklaring af te leggen. Hij stond er wel op om alles zelf te noteren.

Na overleg met het parket werd besloten om het rijbewijs van de 28-jarige spits tijdelijk in te trekken. In de loop van de ochtend mocht Mpenza het politiekantoor verlaten. De agenten vonden het niet nodig om hem ter plaatse zijn roes te laten uitslapen.

Old Post Nov-20-2006 18:52  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Om met kamelen te rijden hebt ge in Qatar geen rijbewijs nodig

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Nov-20-2006 20:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Alle 2-2 nie slecht van Anderlecht maar kopen doen ze er niks mee want AEK wint van Milan.

Deschacht liet wel eens zien waarom Vanderycken hem nog niet selecteerde

Old Post Nov-21-2006 22:06  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

Mooie wedstrijd.. spannend, schiterrend eerste elf van anderlecht.. (alleen die domme fout van Deschacht )

Mpenza scoorde 2 keer.. (waarom speelt hij niet vaker?)

Aek Milan 1 - 0 dus geen kwalificatie meer mogelijk

Toch de beste wedstrijd in C1 van Anderlecht tot nu toe

Old Post Nov-21-2006 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by djcresto
Alle 2-2 nie slecht van Anderlecht maar kopen doen ze er niks mee want AEK wint van Milan.

Deschacht liet wel eens zien waarom Vanderycken hem nog niet selecteerde

En Schollen waarom hij er niet zou moeten bij zijn. Wat is met dat voor ne klungel. GEEN ENKELE bal heeft dine uit de lucht gehaald en bij elke bal die richting doel beweegt is het uw hart vasthouden.

En 2-2 ni slecht, als resultaat mss. En ja af en toe waren er dingen die leken op pogingen tot combineren, en dat is idd meer dan ge de laatste in sommige andere matchen ziet. Maar die verdediging vandaag was rampzalig he. Deschacht is tot nu toe een van de betere spelers geweest, maar hier maakte hij imo toch een grove fout. Een fout die zwaar door weegt in eindafrekening, en dat voor iemand die zelf regelmatig anderen bekritiseert. Boussoufa was ook rampzalig, die heeft op 1 na geen enkele bal goed geraakt denk ik. Van Damme dan nog met een stomme reactie.

En Vercauteren.. in zijn startopstelling kon ik mij heel goed vinden, dat zat er op papier teminste al meer gebalanceerd uit. Maar wat voor wissels hij dan weer doet (of net niet) is onbegrijpelijk. Tchite had na 65 min krampen en hem toch laten verder spelen ipv een fitte spits in te brengen, Biglia op het einde er nog vlug af wat geen nut had maar ook dom want hij zegt dan nog Juhasz op, VDH er op zetten (die heeft nu ook eens niets meer bijgedragen).

Op zich is 2-2 op Rijsel niet slecht, maar wel als ge de andere wedstrijden ook bekijkt want ze moesten winnen. Ze hebben de uitschakeling enkel aan zichzelf te danken. Dat AEK dan ook nog wint van Milan, hetzelfde Milan waar Anderlecht 4-0 van verliest, is te gek voor worden.

quote:
Originally posted by massiveK

Mpenza scoorde 2 keer.. (waarom speelt hij niet vaker?)

Omdat hij al maanden heel slechte speelde. Hij scoorde na zijn goede start vorig jaar waarsch geen 5 goals meer. En elke keer hij inviel was hij slecht: slecht balcontact, kansen missen, constant vallen. Vandaag was hij wel goed, maar dat gebeurt zelden. Als spits komt hij in principe te kort voor Anderlecht.

Old Post Nov-21-2006 22:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Shadowkid
Tchite had na 65 min krampen en hem toch laten verder spelen ipv een fitte spits in te brengen

Idd, ik zat ook te wachten op een sterke invalbeurt van Akin zoals in de voorgaande CL-match, maar hij heeft niet de kans gehad dat te tonen..

Old Post Nov-21-2006 22:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Shadowkid
En Schollen waarom hij er niet zou moeten bij zijn. Wat is met dat voor ne klungel. GEEN ENKELE bal heeft dine uit de lucht gehaald en bij elke bal die richting doel beweegt is het uw hart vasthouden.

En 2-2 ni slecht, als resultaat mss. En ja af en toe waren er dingen die leken op pogingen tot combineren, en dat is idd meer dan ge de laatste in sommige andere matchen ziet. Maar die verdediging vandaag was rampzalig he. Deschacht is tot nu toe een van de betere spelers geweest, maar hier maakte hij imo toch een grove fout. Een fout die zwaar door weegt in eindafrekening, en dat voor iemand die zelf regelmatig anderen bekritiseert. Boussoufa was ook rampzalig, die heeft op 1 na geen enkele bal goed geraakt denk ik. Van Damme dan nog met een stomme reactie.

En Vercauteren.. in zijn startopstelling kon ik mij heel goed vinden, dat zat er op papier teminste al meer gebalanceerd uit. Maar wat voor wissels hij dan weer doet (of net niet) is onbegrijpelijk. Tchite had na 65 min krampen en hem toch laten verder spelen ipv een fitte spits in te brengen, Biglia op het einde er nog vlug af wat geen nut had maar ook dom want hij zegt dan nog Juhasz op, VDH er op zetten (die heeft nu ook eens niets meer bijgedragen).

Op zich is 2-2 op Rijsel niet slecht, maar wel als ge de andere wedstrijden ook bekijkt want ze moesten winnen. Ze hebben de uitschakeling enkel aan zichzelf te danken. Dat AEK dan ook nog wint van Milan, hetzelfde Milan waar Anderlecht 4-0 van verliest, is te gek voor worden.

paar reacties hier toch op.

Schollen was inderdaad slecht. Een echte reserve doelman, die ook nooit zou geselecteerd worden voor de nationale ploeg zou veel beter zijn. Zou ook met een pak minder druk en zenuwen kunnen spelen, type Vansteenberghe dus.

Van Biglia gaat Anderlecht nog veel geld krijgen.

Fitte spitsen inbrengen? Ik denk niet dat die er waren. Akin was ook onzeker voor de match.

En je mag geen verschillende matchen met elkaar gaan vergelijken. Milan zit al een tijd in een slechte periode, en was precies toch ondermaats. Aek zit dan weer in een zeer sterke periode.

Toch in deze poule blijft de uitschakeling een gemiste kans. Dat mag zeker de conclusie zijn.

Old Post Nov-21-2006 22:34  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

quote:

+ 1 maar hij is de 4rde Keeper in anderlecht.. normaal speelt hij dit soort wedstrijd niet.

quote:
En ja af en toe waren er dingen die leken op pogingen tot combineren, en dat is idd meer dan ge de laatste in sommige andere matchen ziet. Maar die verdediging vandaag was rampzalig he. Deschacht is tot nu toe een van de betere spelers geweest, maar hier maakte hij imo toch een grove fout. Een fout die zwaar door weegt in eindafrekening, en dat voor iemand die zelf regelmatig anderen bekritiseert. Boussoufa was ook rampzalig, die heeft op 1 na geen enkele bal goed geraakt denk ik. Van Damme dan nog met een stomme reactie.

In eerste helt speelde anderlecht beter dan Losc.. meer combinatie, mooie voetbal (die combinatie voor de poging van hassan was )

Inderdaad een zware fout van Deschacht (die tot nu toe goed speelde)en ook een collectieve fout in het begin van 2de helft.
Voor bousouffa was het moeijelijk hij kreeg maar 3 Ballen.. en op een van die bal was het een goeie poging voor goor.. dus toch niet zo slecht.

Biglia was eerste class speler zelf als hij verliest 1 of 2 keer een gevarlijke bal.. inderdaad leek moe vanaf de 60e min.

Van damme speelde een sterk wedstrijd.. alleen die rode kaart aan het einde (ik heb de eerste geel niet gezien..) maar ja zelf zidane kan dit soort dingen doen..

quote:
Tchite had na 65 min krampen en hem toch laten verder spelen ipv een fitte spits in te brengen, Biglia op het einde er nog vlug af wat geen nut had maar ook dom want hij zegt dan nog Juhasz op, VDH er op zetten (die heeft nu ook eens niets meer bijgedragen).

Ja ik zou ook akin vroeger zien.. vooral als we moeten winnen..
We hebben legear ook.. Als de ploeg lijkt moe dan moet je wisselen.. en vercauteren wisselt bijna nooit of alleen in de laatste minuten.
Van den borre is toch aan het begin van de 2de doel van Mpenza.

Aan het einde het was een spannend match.. ik had bijna dezelfde emoties dan in 2000 teruggevonden, Hassan was heel heel sterk Mpenza ook.

Wat Aek Milan betreft..je kan dat niet met Milan anderlecht vergelijken (4-1 en niet 4-0 ;-) ) Maar wel met Rsca Milan ( 0-1 met een mooie schot van Kaka.. hij kan toch dat soort doel niet elke match scoren hé? )

Jammer dat het is over nu.

Old Post Nov-22-2006 09:59  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by massiveK
Van damme speelde een sterk wedstrijd..

Niet akkoord, met zijn geram alla Leonard naar voor!? En redelijk wat balverlies.

En als VDBorre eveneel goei acties zou doe als dat hij zucht, met zen hoofd en armen schudt... dan wordt die beter als C Ronaldo.

Old Post Nov-22-2006 10:12  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by FredNova
C Ronaldo.

die janet mag wel eens de betekenis van de zin "je bal afgeven" leren vind ik.

Old Post Nov-22-2006 11:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Anderlecht heeft gisteren zeker geen slechte match gespeeld en het resultaat op zich is niet slecht, maar ze schieten er dus niets mee op. Ik ben het verder volledig eens met de opmerkingen van shadowkid.

Ik had voor de match mijn bedenkingen al bij Schollen en na de match kunnen we zeggen dat Schollen het niet verdient om bij Anderlecht te spelen. Met Vansteenberghe hebben ze toch een sterkere doelman als derde keeper, die heeft vorig jaar enkele matchen gespeeld en toen toch niet teleurgesteld. Ik hoop dus dat Anderlecht slim genoeg is om Schollen GEEN nieuw contract te geven.

De verdediging vond ik gisteren ook vrij wankel. De kansen die Lille kreeg, werden vaak gecreeerd door het falen van de anderlechtdefensie. Wat Deschacht betreft, hij blijft voor mij de beste verdediger die Anderlecht heeft, hij speelt al een heel seizoen op hoog niveau, maar gisteren gaat hij natuurlijk grandioos in de fout bij het eerste doelpunt. Vandamme speelt geen heel goeie match, maar ik zie hem toch liever centraal dan op de links back. Het enige wat hij op de links back doet is balletje controleren en ne lange bal versturen die tot niets leidt. Op het einde heeft hij dan nog een compleet onnodige reactie waardoor het voor Anderlecht niet makkelijker gaat worden tegen AEK, dit betekent nog een centrale verdediger minder ter beschiking.

De startopstelling vind ik eveneens niet slecht maar in de wissels van Vercauteren zat minder logica. De inbreng van Boussouffa begrijp ik en had ik ook verwacht, alleen viel de prestatie van Boussouffa wat tegen voor mij. De vervanging waar ik het vooral heel moeilijk mee had, was die van Vanderhaege. Als je wilt winnen dan breng je die niet in. Het was overduidelijk dat angsthaas Vercauteren schrik had om nog te verliezen.

Persoonlijk zou ik dan toch kiezen voor een Serhat, die mss niet voldoende fit was, maar aanvallend wel nog iets kan forceren want Tchité zat er toch ook doorheen (ik kan mij trouwens moeilijk voorstellen dat ze die op de bank laten zitten als hij nog geen 10 - 20 minuten kan meespelen). Ook de inbreng van Juhasz was zeker op dat moment onnodig en ik vond het een enorm risico om die net bij een corner in te brengen.

Hopelijk kunnen ze toch nog die match tegen AEK winnen en wint Milan thuis van Lille zodat ze toch nog derde worden. Het zou in ieder geval een goede zaak zijn voor het Belgisch voetbal.

Old Post Nov-22-2006 11:47  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed (older track) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Lupus" (Jimmy Van M / Cass & Slide Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:39.

Forum Rules: