 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by djcresto
Alle 2-2 nie slecht van Anderlecht maar kopen doen ze er niks mee want AEK wint van Milan.
Deschacht liet wel eens zien waarom Vanderycken hem nog niet selecteerde |
En Schollen waarom hij er niet zou moeten bij zijn. Wat is met dat voor ne klungel. GEEN ENKELE bal heeft dine uit de lucht gehaald en bij elke bal die richting doel beweegt is het uw hart vasthouden.
En 2-2 ni slecht, als resultaat mss. En ja af en toe waren er dingen die leken op pogingen tot combineren, en dat is idd meer dan ge de laatste in sommige andere matchen ziet. Maar die verdediging vandaag was rampzalig he. Deschacht is tot nu toe een van de betere spelers geweest, maar hier maakte hij imo toch een grove fout. Een fout die zwaar door weegt in eindafrekening, en dat voor iemand die zelf regelmatig anderen bekritiseert. Boussoufa was ook rampzalig, die heeft op 1 na geen enkele bal goed geraakt denk ik. Van Damme dan nog met een stomme reactie.
En Vercauteren.. in zijn startopstelling kon ik mij heel goed vinden, dat zat er op papier teminste al meer gebalanceerd uit. Maar wat voor wissels hij dan weer doet (of net niet) is onbegrijpelijk. Tchite had na 65 min krampen en hem toch laten verder spelen ipv een fitte spits in te brengen, Biglia op het einde er nog vlug af wat geen nut had maar ook dom want hij zegt dan nog Juhasz op, VDH er op zetten (die heeft nu ook eens niets meer bijgedragen).
Op zich is 2-2 op Rijsel niet slecht, maar wel als ge de andere wedstrijden ook bekijkt want ze moesten winnen. Ze hebben de uitschakeling enkel aan zichzelf te danken. Dat AEK dan ook nog wint van Milan, hetzelfde Milan waar Anderlecht 4-0 van verliest, is te gek voor worden.
| quote: | Originally posted by massiveK
Mpenza scoorde 2 keer.. (waarom speelt hij niet vaker?)
|
Omdat hij al maanden heel slechte speelde. Hij scoorde na zijn goede start vorig jaar waarsch geen 5 goals meer. En elke keer hij inviel was hij slecht: slecht balcontact, kansen missen, constant vallen. Vandaag was hij wel goed, maar dat gebeurt zelden. Als spits komt hij in principe te kort voor Anderlecht.
|
|
Nov-21-2006 22:18
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
Location: Dendermonde
|
|
|
| quote: | Originally posted by Shadowkid
En Schollen waarom hij er niet zou moeten bij zijn. Wat is met dat voor ne klungel. GEEN ENKELE bal heeft dine uit de lucht gehaald en bij elke bal die richting doel beweegt is het uw hart vasthouden.
En 2-2 ni slecht, als resultaat mss. En ja af en toe waren er dingen die leken op pogingen tot combineren, en dat is idd meer dan ge de laatste in sommige andere matchen ziet. Maar die verdediging vandaag was rampzalig he. Deschacht is tot nu toe een van de betere spelers geweest, maar hier maakte hij imo toch een grove fout. Een fout die zwaar door weegt in eindafrekening, en dat voor iemand die zelf regelmatig anderen bekritiseert. Boussoufa was ook rampzalig, die heeft op 1 na geen enkele bal goed geraakt denk ik. Van Damme dan nog met een stomme reactie.
En Vercauteren.. in zijn startopstelling kon ik mij heel goed vinden, dat zat er op papier teminste al meer gebalanceerd uit. Maar wat voor wissels hij dan weer doet (of net niet) is onbegrijpelijk. Tchite had na 65 min krampen en hem toch laten verder spelen ipv een fitte spits in te brengen, Biglia op het einde er nog vlug af wat geen nut had maar ook dom want hij zegt dan nog Juhasz op, VDH er op zetten (die heeft nu ook eens niets meer bijgedragen).
Op zich is 2-2 op Rijsel niet slecht, maar wel als ge de andere wedstrijden ook bekijkt want ze moesten winnen. Ze hebben de uitschakeling enkel aan zichzelf te danken. Dat AEK dan ook nog wint van Milan, hetzelfde Milan waar Anderlecht 4-0 van verliest, is te gek voor worden.
|
paar reacties hier toch op.
Schollen was inderdaad slecht. Een echte reserve doelman, die ook nooit zou geselecteerd worden voor de nationale ploeg zou veel beter zijn. Zou ook met een pak minder druk en zenuwen kunnen spelen, type Vansteenberghe dus.
Van Biglia gaat Anderlecht nog veel geld krijgen.
Fitte spitsen inbrengen? Ik denk niet dat die er waren. Akin was ook onzeker voor de match.
En je mag geen verschillende matchen met elkaar gaan vergelijken. Milan zit al een tijd in een slechte periode, en was precies toch ondermaats. Aek zit dan weer in een zeer sterke periode.
Toch in deze poule blijft de uitschakeling een gemiste kans. Dat mag zeker de conclusie zijn.
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|
|
Nov-21-2006 22:34
|
|
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
Anderlecht heeft gisteren zeker geen slechte match gespeeld en het resultaat op zich is niet slecht, maar ze schieten er dus niets mee op. Ik ben het verder volledig eens met de opmerkingen van shadowkid.
Ik had voor de match mijn bedenkingen al bij Schollen en na de match kunnen we zeggen dat Schollen het niet verdient om bij Anderlecht te spelen. Met Vansteenberghe hebben ze toch een sterkere doelman als derde keeper, die heeft vorig jaar enkele matchen gespeeld en toen toch niet teleurgesteld. Ik hoop dus dat Anderlecht slim genoeg is om Schollen GEEN nieuw contract te geven.
De verdediging vond ik gisteren ook vrij wankel. De kansen die Lille kreeg, werden vaak gecreeerd door het falen van de anderlechtdefensie. Wat Deschacht betreft, hij blijft voor mij de beste verdediger die Anderlecht heeft, hij speelt al een heel seizoen op hoog niveau, maar gisteren gaat hij natuurlijk grandioos in de fout bij het eerste doelpunt. Vandamme speelt geen heel goeie match, maar ik zie hem toch liever centraal dan op de links back. Het enige wat hij op de links back doet is balletje controleren en ne lange bal versturen die tot niets leidt. Op het einde heeft hij dan nog een compleet onnodige reactie waardoor het voor Anderlecht niet makkelijker gaat worden tegen AEK, dit betekent nog een centrale verdediger minder ter beschiking.
De startopstelling vind ik eveneens niet slecht maar in de wissels van Vercauteren zat minder logica. De inbreng van Boussouffa begrijp ik en had ik ook verwacht, alleen viel de prestatie van Boussouffa wat tegen voor mij. De vervanging waar ik het vooral heel moeilijk mee had, was die van Vanderhaege. Als je wilt winnen dan breng je die niet in. Het was overduidelijk dat angsthaas Vercauteren schrik had om nog te verliezen.
Persoonlijk zou ik dan toch kiezen voor een Serhat, die mss niet voldoende fit was, maar aanvallend wel nog iets kan forceren want Tchité zat er toch ook doorheen (ik kan mij trouwens moeilijk voorstellen dat ze die op de bank laten zitten als hij nog geen 10 - 20 minuten kan meespelen). Ook de inbreng van Juhasz was zeker op dat moment onnodig en ik vond het een enorm risico om die net bij een corner in te brengen.
Hopelijk kunnen ze toch nog die match tegen AEK winnen en wint Milan thuis van Lille zodat ze toch nog derde worden. Het zou in ieder geval een goede zaak zijn voor het Belgisch voetbal.
|
|
Nov-22-2006 11:47
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:39.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|