Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Doel je op Cercle - Club in de beker? De match waarin Stijnen Gombani van een (bijna) zekere goal houdt. Daar heb ik anders ook nog wel leuke inside info over hoor hoe Stijnen daar énorm in't zak is gezet door het amateurisme van de bond

neen, op cercle - club in de heenronde van de competitie. stijnen was al een ganse tijd vuil aan het keepen. in de 88ste minuut loopt gombami op een halve meter van stijnen, raakt hem niet aan. stijnen smijt zichzelf neer op de grond en grijpt naar zijn gezicht. ik zat op enkele meter van dat toneeltje te kijken.
Stijnen blijft 2 minuten liggen. de scheids komt eraan, na heel wat gebleit en komedie wordt er eindelijk verdergespeeld.
wat doet Stijnen in de 91ste minuut? protesteren, en gaan bleiten bij de scheids waarom hij nog niet affluit.

Een mongool, dat is het.

Old Post Apr-01-2008 21:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

En als club nu niet gestraft wordt om zijn chance in de heenronde, dan is het wel om hun fucking - op geen hol trekkend - klotespel. Het kan toeval zijn, maar elke match die ik volledig heb gezien (en ik heb er een paar gezien) was zodanig saai om naar te kijken dat het bijna genant was. Matthijsen is een coach die zonder enig fucking risico KUTvoetbal brengt. Ik wil getik zien in een match, geen 90 minuten lange ballen naar Sterchelé.
Het meest treffende voorbeeld hiervan is alweer die match cercle-club in de heenronde. Club krijgt twee kutkansen door zon lange bal en legt er twee binnen. Cercle heeft pech, maar bracht tenminste voetbal dat entertainend was om naar te kijken.
Ik heb in mijn vriendenkring alleen maar clubfans, sommige diehard zelfs. En geen enkele die ook maar één woord van wat ik hierboven zeg tegenspreekt. En het zinneke "we hebben pech door blessures" heb ik bij hen zelfs nog nooit horen vallen.

Old Post Apr-01-2008 21:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Bertn
neen, op cercle - club in de heenronde van de competitie. stijnen was al een ganse tijd vuil aan het keepen. in de 88ste minuut loopt gombami op een halve meter van stijnen, raakt hem niet aan. stijnen smijt zichzelf neer op de grond en grijpt naar zijn gezicht. ik zat op enkele meter van dat toneeltje te kijken.
Stijnen blijft 2 minuten liggen. de scheids komt eraan, na heel wat gebleit en komedie wordt er eindelijk verdergespeeld.
wat doet Stijnen in de 91ste minuut? protesteren, en gaan bleiten bij de scheids waarom hij nog niet affluit.

Een mongool, dat is het.

ik ga zeker niet zeggen dat dergelijke acties goed te praten zijn, maar zo'n zaken zijn tegenwoordig, hoe erg het ook is, nu éénmaal meer regel dan uitzondering. Niet enkel bij keepers. Op die manier kunt ge iets hebben tegen de beste spelers. Tzal toeval zijn zeker dat ge enkel iets tegen Stijnen hebt. Ik ken er anders nog wel een paar die meester zijn in dergelijke zaken en der ook nog eens vaker gebruik van maken ...

quote:
En als club nu niet gestraft wordt om zijn chance in de heenronde, dan is het wel om hun fucking - op geen hol trekkend - klotespel. Het kan toeval zijn, maar elke match die ik volledig heb gezien (en ik heb er een paar gezien) was zodanig saai om naar te kijken dat het bijna genant was. Matthijsen is een coach die zonder enig fucking risico KUTvoetbal brengt. Ik wil getik zien in een match, geen 90 minuten lange ballen naar Sterchelé.
Het meest treffende voorbeeld hiervan is alweer die match cercle-club in de heenronde. Club krijgt twee kutkansen door zon lange bal en legt er twee binnen. Cercle heeft pech, maar bracht tenminste voetbal dat entertainend was om naar te kijken.
Ik heb in mijn vriendenkring alleen maar clubfans, sommige diehard zelfs. En geen enkele die ook maar één woord van wat ik hierboven zeg tegenspreekt. En het zinneke "we hebben pech door blessures" heb ik bij hen zelfs nog nooit horen vallen.

Spreek ik u tegen? Heb ik hier ook maar ergens gezegd dat Club goed voetbal heeft gespeeld? Ge hoeft mij natuurlijk niet te geloven als ik zeg dat het allemaal / grotendeels door blessures komt, en eigenlijk kan ik ook niets bewijzen. Maar gij kunt ook niet het tegendeel bewijzen, dat Club gewoon een slechte ploeg heeft en dat het puur aan de trainer ligt. Dat zult ge pas (enigzinds) kunnen als Club eindelijk eens op volle sterkte kan aantreden en dan nog steeds kutvoetbal brengt. Dat zal echter niet meer voor dit jaar zijn.

Ik krijg trouwens de indruk dat gij mijn vorige post ook niet echt goed gelezen hebt. Net het feit dat Club zoveel gekwetsten heeft zorgt ervoor dat Club vaak moet teruggrijpen naar die lange bal. Of denkt gij nu echt dat Mathijssens dat er doelbewust probeert in te krijgen. Ik vind het dan ook vrij arrogant van uw zijde dat gij hier effe over Club komt prediken terwijl ge Club nooit in dezelfde mate zult opvolgen als ik dat doe of Wouter.

Een voorbeeld: gij praat blijkbaar ook graag over Cercle. Wel, is het toeval dat na het uitvallen van De Sutter het ook daar minder is gaan draaien??? De Sutter is en blijft in mijn ogen een énorm overroepen voetballer, maar in een goed draaiend geheel kan hij wel belangrijk zijn, zoals nu bij Cercle (graag verwijs ik hier naar Salou bij Z-W). In mijn ogen kan een speler die een drietal seizoenen geleden niet eens goed genoeg was voor de beloften van Club Brugge, een énorm mentaliteisprobleem had, en daardoor weg moest, een aantal seizoenen later (na een tweetal seizoenen in derde klasse) niet van het ene op het andere moment een sterspeler ter waarde van 8 miljoen euro worden. Die kan een belangrijke speler worden in een goed draaiend geheel in een welspecifieke functie, maar meer ook niet.
Dat is mijn mening gebasseerd op bepaalde opeenvolgende feiten. Op welke feiten basseerd gij u wanneer ge zegt dat "Matthijsen een coach is die zonder enig fucking risico KUTvoetbal brengt". Gaat ge mss iedere dag naar de training kijken? Ziet ge daar hoe Mathijssen iedere dag zijn spelers laat trainen op de lange bal?

Old Post Apr-02-2008 06:21  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Jongens het is hier bijna gedaan zeker. De volgende speeldag nadert al

Old Post Apr-02-2008 06:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Een mongool, dat is het.

dikke vette +1

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-02-2008 09:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Maar aan wat ligt het dan dat Brugge zoveel langdurig geblesseerden heeft en daardoor nooit op niveau kan draaien? Hun té fysieke spelstijl (die ze dan dringend moeten omgooien als het zo is), slechte (trainings)velden, zwakke medische begeleiding, overtraining, gebrekkige scouting en aankopen (te frêle spelers die het fysieke spel niet aankunnen), of nog iets anders? Allé, élke club in 1ste klasse heeft af te rekenen met blessures, de ene al wat meer dan de andere, maar zover zal het echt niet uit elkaar liggen. Elke club kan en moet dat dan ook incalculeren, en dat heeft mijn inziens weinig met "pech" te maken. Anderlecht, om nu maar een ploeg te noemen, heeft ook hun deel langdurig geblesseerden gehad hé, met Frutos, Legear, Deschacht, Chatelle, Akin, enzovoort. Zij hebben dat toch ook kunnen opvangen door slimme aankopen? Idem voor Cercle eigenlijk, dat nu toch ook terug draait na het uitvallen van De Sutter. Dat Brugge toch constant blijft sukkelen met blessures, dat moet toch ergens aan liggen? Dat kan toch niet alleen "pech" zijn?

Old Post Apr-02-2008 09:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar aan wat ligt het dan dat Brugge zoveel langdurig geblesseerden heeft en daardoor nooit op niveau kan draaien? Hun té fysieke spelstijl (die ze dan dringend moeten omgooien als het zo is), slechte (trainings)velden, zwakke medische begeleiding, overtraining, gebrekkige scouting en aankopen (te frêle spelers die het fysieke spel niet aankunnen), of nog iets anders? Allé, élke club in 1ste klasse heeft af te rekenen met blessures, de ene al wat meer dan de andere, maar zover zal het echt niet uit elkaar liggen. Elke club kan en moet dat dan ook incalculeren, en dat heeft mijn inziens weinig met "pech" te maken. Anderlecht, om nu maar een ploeg te noemen, heeft ook hun deel langdurig geblesseerden gehad hé, met Frutos, Legear, Deschacht, Chatelle, Akin, enzovoort. Zij hebben dat toch ook kunnen opvangen door slimme aankopen? Idem voor Cercle eigenlijk, dat nu toch ook terug draait na het uitvallen van De Sutter. Dat Brugge toch constant blijft sukkelen met blessures, dat moet toch ergens aan liggen? Dat kan toch niet alleen "pech" zijn?

in een (ver?) verleden zou het aan de medische staf gelegen hebben ... daar zouden zaken zijn gebeurt die niet volledig correct zijn. Heel exact ken ik de details ook niet, gaat ook voor een groot deel om geruchten.

Dit seizoen ligt het anders. De blessures die Club heeft opgelopen zijn grotendeels contactblessures, opgelopen in duels met andere spelers, dus door tegenstanders teweeg gebracht. Hoe kan je het anders zien als in 1 wedstrijd drie verschillende spelers voor een hele tijd van het veld worden gestampt (supercup):
- Daerden voor meer dan een half jaar out en is nog steeds aan het revalideren
- Demets voor een dik half jaar
- Kucera met een oogkasbreuk voor ettelijke weken
Als je in één match dergelijke zware blessures oploopt kan je toch enkel maar spreken van pech. Ik heb in één van mijn vorige posts een overzicht gegeven van de zwaarste blessures die Club dit jaar alleen al heeft gekent, het gaat daarin over 11 spelers. Daarvan mag je zeker zijn dat een 8-tal spelers gelijktijdig gekwetst waren. Dan spreek ik zelfs nog niet eens over eventuele schorsingen of onbenullige kwetsures waar spelers door afwezig zijn. Als je dan ook nog eens aan een nieuwe ploeg werkt en een gebrek aan automatismen hebt, dan heeft dat zijn gevolgen voor de prestaties. Iemand die dat niet eens wilt toegeven is ofwel koppig of kent gewoon niets van voetbal.

Andere ploegen hebben natuurlijk ook blessureleed en geschorsten, maar ik wil het wel eens zien of ze daar een 8tal spelers moeten missen voor één enkele match of, zoals bij Club, voor een half seizoen of langer. Jij praat nu over Anderlecht ... ik wil inderdaad toegeven dat Anderlecht ook zijn gekwetsten heeft gehad, maar je noemt 'slechts' een vijftal namen op waarvan ik niet eens zeker ben dat ze allemaal tegelijkertijd geblesseerd waren.

Ik beweer hier trouwens ook helemaal niet dat Club eens even over de tegenstand zou walsen als ze al die geblesseerden niet zouden hebben, maar het lijkt mij logisch dat het mits minder blessures toch al een stuk beter zou gaan.

Old Post Apr-02-2008 10:08  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Geloofwaardigheid begint bij -dt.

No Rules, Great Old

Old Post Apr-02-2008 13:54  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Progrez
Geloofwaardigheid begint bij -dt.

om het in uw woorden te zeggen: ne tekst nalezen voor een belachelijk forum gaat mij te ver, ik heb mijne tijd wel beter te spenderen .

Maar weet ge wat, van het moment dat ik nog eens ne thesis moet schrijven of één of andere paper, zal ik terug wat meer op mijn NL beginnen letten. Nogal een geluk dat ik dagelijks meer Frans en Engels gebruik dan NL, der zouden anders nogal een kemels instaan

Old Post Apr-02-2008 16:48  Belgium
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

STVV is met 2 - 3 gaan winnen op Gent, ik gun het ze van harte

Old Post Apr-04-2008 20:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Weet er eigenlijk ondertussen al iemand waarom den arbiter daar 3 rode kaarten uitgedeeld heeft?

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Apr-04-2008 21:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Devilex
STVV is met 2 - 3 gaan winnen op Gent, ik gun het ze van harte

De weg naar het behoud is nog lang, maar het zou niet het eerste seizoen zijn dat STVV plots in de eindstrijd straffe resultaten kan neerzetten.. Nu is het natuurlijk alleen hopen dat Bergen niet wint, anders is die overwinnning nutteloos geweest..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Apr-04-2008 23:57  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this CRAZY TRACK played by Tiesto [2005] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCalvin Stones II - The Pool (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:20.

Forum Rules: