|
| quote: | Originally posted by Muppet
over dat Dinand van Kane komt kan wel te verklaren zijn, bij asot 95 zei misja helsloot, dat er een rmx was gemaakt van een kane nummer, (d8 so glad you made it). Hij noemde 1 naam op die dat had gedaan en zei dat er nog iemand was die er een rmx van gemaakt had, maar vertelde niet wie...misschien is tiesto het wel die er een rmx van gemaakt heeft, zelfde verhaal asl met skin en deze dus te gehore brengt
|
| quote: | Originally posted by kreischer2000
tiesto heeft waarschijnlijk een remix gemaakt van rain down on me, tenminste dat mag ik concluderen uit de uitspraken van misja helsloot in ASOT! wordt zeker wel gaaf! en kane lijkt me toch best wel bruut! IIG ik heb er zin in! nog 5 nachtjes
|
Ik heb hier dus inderdaad een Remix van Kane - Rain down on Me en ff voor jullie geripped (ps. cdr van Misja was erg gammel dus niet helemaal perfect).
Deze heeft Misja 14 Maart gedraaid in een set op ID&T Radio. Deze remix had iemand ge-IDd als zijnde van Ronald Molendijk, maar ik denk dat dit dus wel de TIESTO remix is!
Hij heeft namelijk erg veel weg van: Chris Hampshire & Vincent Nysse ft Nikita - Eternal Voices (Dj Tiesto's Alternative Breaks Remix)
Ben dus wel zwaar benieuwd of dit Tijs'remix, is en zo niet, wat hij er dan van heeft gemaakt... (ben zelf nl. geen groot fan van Kane, maar toevallig vind ik dit wel het beste nummer van Kane en deze Remix ook wel vet)
Ten was natuurlijk oorspronkelijk ook als 'pop' song geschreven duzz wie weet!
DOWNLOAD dus hier: Kane - Rain down on Me (Tiesto Remix!!)

___________________
Last edited by tijs08 on May-05-2003 at 11:55
|