|
| quote: | Originally posted by jp
Ben alleen in de Parkhal gebleven (7) om Bates, Tiesto, Vath en PvD te zien.
Vond het allemaal fantastisch geregeld, nergens hoeven te wachten. Ruimte zat op de eerste etage van de eerste tribune, met ook nog eens een fantastisch uitzicht.
De sfeer was erg prettig, duidelijk dat het merendeel van de bezoekers uit liefhebbers bestond.
De DJ's waren allemaal prima, Sven Vath aan het eind zeer smaakvol.
Ik blijf niet vaak tot het eind, maar deze keer wel. Alhoewel 1800km in het weekend gereden (Brussel Brianna van vliegtuig halen, Vandit Night in Berlijn), maar 3 uur geslapen en behoorlijk moe ging het weekend veel te snel voorbij.
Duidelijk het beste (NL) indoor feest van 2003 |
Hallo JP, schön das wir uns auf der Innercity kennengelernt haben.
Gruß aus Hamburg/Deutschland
Frank (blonde Haare)
|