Lauantai 15.10.2005 Ravintola Tempo Joensuu
Illumination featuring
Boy Lamoen (Amsterdam),
Eliot Ness, Jagu,
Kaiu & Sakura, Klabi
Liput 6 €
Kuulostaa aika hyvältä :P ja euron tuoppi 22-24
Oct-11-2005 08:07
Ghost Raver
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2004
Onkos täällä kukaan katsonut Star Wreck nimistä elokuvaa? www.starwreck.com saa ilmaseks ladattua sen 1:40 tuntia kestävän leffan. Suomalaiset tehneet oikeestaan nolla budjetilla tuota leffaa seitsemän vuoden ajan, hienoja erikoistehosteita, ihan ok näyttelyä, hyvää huumoria ja joillekin varmasti vakavaa repeilyä siinä.
Itse pidin leffasta erittäin paljon, odotuksetkin olivat suht koht korkealla aikaisempia Star Wreckejä katsoneena, mutta minusta se oli parempikin kuin odotin.
En useasti leffalle 100/100 pistettä antais mut minusta tuo kyl sen ansaitsee.
Elokuvan saa myös ostettua DVD:lle, silloin tietenkin pitää maksaa siitä. DVD:llä hintaa 22 euroa ja pitää olla yli 18v tilatakseen DVD:n (sinne meni ne toiveet tilaamisesta )
Originally posted by Ghost Raver
Onkos täällä kukaan katsonut Star Wreck nimistä elokuvaa? www.starwreck.com saa ilmaseks ladattua sen 1:40 tuntia kestävän leffan. Suomalaiset tehneet oikeestaan nolla budjetilla tuota leffaa seitsemän vuoden ajan, hienoja erikoistehosteita, ihan ok näyttelyä, hyvää huumoria ja joillekin varmasti vakavaa repeilyä siinä.
Mikrobitissä oli jotakin juttua tuosta leffasta mutta en siihen sen enempää huomiota kiinnittänytkään. Tarviipa tsekata kun noin paljon kehutaan.
Nov-01-2005 10:46
Ghost Raver
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Systemic
Mikrobitissä oli jotakin juttua tuosta leffasta mutta en siihen sen enempää huomiota kiinnittänytkään. Tarviipa tsekata kun noin paljon kehutaan.
No kuka tykkää kuka ei. Itse pidin siitä erittäin paljon ja huumori iski suoraan vyön alle ja vielä monen kerran katsomisen jälkeen tulee naurettua. Näytteleminenhän ei todellakaan mitään huippua ollut mutta se sopi tähän leffaan ihan hyvin.
Olen nähnyt porukka, joka ei pahemmin tuota elokuvaa ole kehunut joten ei siitä tietenkään kaikki pidä.