Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jaha, har inte så mkt annat för mig än att sitta vid winamp/dc å bara utforska mp3-scenen
Just nu är det lite mixar på Yahel - Avalanche påväg ner.

Du sitter inte på några bra hubar som du vill dela med dig ?
Någon annan som kan tipsa om bra musikhubar på dc?

Old Post Dec-11-2004 22:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Chrill
Du sitter inte på några bra hubar som du vill dela med dig ?
Någon annan som kan tipsa om bra musikhubar på dc?

Hush hush i forum, men PM:a gärna även mig

Sitter uppe och snackar via msn.. Man kan bli beroende av chat-program

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Dec-12-2004 00:24  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Rasta

Fick spontanryck igårkväll.
Drog till Skövde och dansade på Bogrens Salonger
Fick köa i 30min så vi kom in ungefär runt 01.00, så vi hade 60min på oss att dansa lite
Jag och en polare röjde nyktra, riktigt kul faktiskt!
Så därför är jag hemkommen för ca 1 timma sedan. Dags att somna in till en skrävkis nu

Old Post Dec-12-2004 04:57  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Drog till Skövde och dansade på Bogrens Salonger

låter la spännande

Old Post Dec-12-2004 05:02  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Jag är fortfarande uppe för att klockan inte är mer än ca 22.00 ungefär

Old Post Dec-16-2004 20:05  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Just hemkommen från SonyEricsson... gör ett sista ryck inför julen nu för att bli klar med exjobbet, som för övrigt snart är klart

Old Post Dec-17-2004 00:35 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Inte trött helt enkelt!
Börjar jobba om 3 timmar, lär bli trött under dagen.

Old Post Dec-27-2004 03:56  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Varit på klass-återträff med folk från gymnasiet (första gången efter 1.5 år). Det var ganska kul att se vad folk sysslar med nu; helt otroligt att folk gör så olika saker, med tanke på att vi ändå pluggade samma sak då. (Och, fy fasen, vad folk har byggt upp för sprit-kondis.)

Tycker även att det är helt otroligt hur bra min morsa känner mig: jag sa att jag skulle på "reunion" ikväll. När jag kommer hem, så står det en krog (1 liter) med vatten + glas på mitt skrivbord i mitt rum

Old Post Jan-07-2005 02:57  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Varför är jag uppe?

Jag kan inte somna

Typiskt mig..

Men men... börjar ju inte jobba förrän kl 15 ändåså..

Tycker nog ändå att jag nog b o r d e sova...
*suck*

Old Post Jan-08-2005 03:39  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by November
Varför är jag uppe?

Jag kan inte somna

Typiskt mig..

Men men... börjar ju inte jobba förrän kl 15 ändåså..

Tycker nog ändå att jag nog b o r d e sova...
*suck*

November, jag tror det är dags att välkomna dig... Första nysignade SWETA år 2005 tror jag bestämmt... 2 poster också...

Du kan nu passera "gå" och gå raka vägen till tråden "Svenska Folket"

Old Post Jan-08-2005 14:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

fan börjar bli riktigt trött på de här nu:/...som arbetslös under en längre tid får man den fina "arbetsskadan" att aldrig lyckas gå å lägga sig... vet inte när jag sist lyckades lägga mig före 4 iaf...även fast man inte gör något nödvändigt alls så e man enda kvar uppe istället för å sova som en normal person skulle.....kommer bli problem me det här när man börjar läsa igen 17e...wtf

Old Post Jan-08-2005 20:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Amnezia
fan börjar bli riktigt trött på de här nu:/...som arbetslös under en längre tid får man den fina "arbetsskadan" att aldrig lyckas gå å lägga sig... vet inte när jag sist lyckades lägga mig före 4 iaf...även fast man inte gör något nödvändigt alls så e man enda kvar uppe istället för å sova som en normal person skulle.....kommer bli problem me det här när man börjar läsa igen 17e...wtf

vad ska du plugga? =)

Old Post Jan-08-2005 20:33  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimal Trance Possibly by CJ Bolland [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHotz 'n' Plotz - "Bye Bye Berlin" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:42.

Forum Rules: