stel nu dat er iemand een r&b set zou ingediend hebben die technisch dubbel zo sterk is als al de rest dan mag die ook nog niet winnen imo omdat het hier om een dj contest gaat op "Trance"addict. Je zou als het ware de winnaar toch moeten kunnen laten draaien op een beta party bijvoorbeeld.
Ondertussen heb ik aandachtig geluisterd en punten gegeven. 2 mixen staken er bovenuit. Eén uplifting en één prog. 2 staken er voor mij onderuit en van de andere 2 vind ik het wel jammer dat ze niet doormogen.
Dit zijn mijn puntenscores, uiteraard zonder te vermelden over welke mixen het gaat.
Originally posted by djcresto
stel nu dat er iemand een r&b set zou ingediend hebben die technisch dubbel zo sterk is als al de rest dan mag die ook nog niet winnen imo omdat het hier om een dj contest gaat op "Trance"addict. Je zou als het ware de winnaar toch moeten kunnen laten draaien op een beta party bijvoorbeeld.
Groot gelijk, maar ik vind niet dat zo'n onderscheid mag opgaan voor trance en prog.
Originally posted by djcresto
er staat trouwens niet in de eerste post naar waar we onze beoordeling moeten sturen.
Naar de verantwoordelijke van de groep die alles zal optellen en uitrekenen en dan op het forum zetten, dacht ik? Geen idee wie dat voor jullie groep is...
Originally posted by Jasperovitsj
Naar de verantwoordelijke van de groep die alles zal optellen en uitrekenen en dan op het forum zetten, dacht ik? Geen idee wie dat voor jullie groep is...
op zich kan hij zich dan ook laten beïnvloeden door de score's die hij binnenkrijgt. En in een extreem geval zijn scores zo aanpassen dat de mixen die hij wil de finale haalt.
Originally posted by Push2005
Mij gelijk, maar hoe wil je het anders oplossen?
Alles kan nog gewijzigd woren hé
tzijn ook maar details eh. Van mijn part wordt alles hier op gezet dan komt er hoogstwaarschijnlijk lekker veel discussie. Maar of je dan nog een objectieve contest kan hebben.
Kzou zeggen alles naar de Willy, als die tijd zou hebben
yep idd, mensen vd 3de poule stuur jullie score + motivatie maar via PM naar mij, dan zorg ik wel dat alles in orde komt
sommige mensen hebben hier precies panische angst dat er mensen gaan voorgetrokken worden, 't is maar een westrijdje é geen WK mixen ofzo
___________________
Mar-15-2006 14:15
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by djcresto
Kzou zeggen alles naar de Willy, als die tijd zou hebben
Haha, als we met iets nie overwegkunnen --> Naar Willy ermee
Nuja, ik vind zelfs al dat we vrij harde anti-fraudemaatregelen hebben genomen (met dat anoniem maken, ID3-tags, ...); er zal denk ik altijd wel ergens iets blijven waar een gat in zit zeker ?
Ergens is het maar een "spel"; maar omdat er veel mensen hun best doen en er tijd in steken kan het wel eens tot wat teleurstelling uitdraaien voor sommigen... wat ergens wel logisch is I guess
We zullen er dan maar vanuitgaan dat die pouleleider braaf genoeg is zeker ?