|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Nov-23-2006 21:29
|
|
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
goeie wedstrijd van Brugge, jammer dat ze niet de volle buit hebben kunnen nemen. Op het einde zaten ze der ook wel volledig door, de laatste 15 min waren der echt teveel aan, onder andere daardoor kwam Boekarest er tegen het einde ook weer iets meer uit.
Vooral Blondel en Vermant vond ik vandaag weer zeer sterk op het middenveld, vandaag vond ik Blondel zelfs beter dan Vermant. Blondel was overal te vinden en heeft enorm veel ballen gerecupereerd. Salou speelt vandaag ook weer een goede match. Op het einde zat hij der wel volledig door, je zag toen duidelijk dat hetgeen in het begin wel nog lukte, toen stukken moeilijker ging. De flanken (gvozdenovic en priske) kwamen der vandaag ook weer beter uit, hopelijk kunnen ze de stijgende lijn aanhouden. Verder ook een sterke invalbeurt van Van Heerden 
Daerden vond ik dan weer vrij zwak vandaag, lijkt nog steeds niet zn beste niveau van bij genk te halen 
Door dit gelijkspel wordt het wel niet makkelijker, volgende week MOET er gewonnen worden tegen Besiktas. Hopelijk wint Boekarest dan thuis ook van Leverkussen, en dan is de kwalificatie verzekerd
|
|
Nov-23-2006 22:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:39.
Forum Rules: