|
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
sållade ut den värsta osten (warp brothers, scooter, ian van dahl...) från en annons på tradera och knep dessa för ynka 800 kronor(inkl. frakt) sammanlagt. ordinarie pris var 1200, men då följde det med sånt jag skulle kräkas kiss över att äga. vad säger ni? värt pengarna?
...
... |
Nej fyfan, dålig deal. Skicka allt till mig istället, jag ska ta väl hand om dem, lovar. 
|