|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Geniale shit whaoaoaoaooaaoaoaooaaoaoaoaoaooaoaao. Best post of the year van mij betreft, in iedergeval de beste post in deze draad. |
Nou nou, wat een eer zeg!
Ik kwam ook echt niet meer bij toen ik dit filmpje voor het eerst zag... Tiesto: "Beste film? Hoe bedoel je?"
Er staan trouwens nog veel meer geniale filmpjes op die site van 6pack! Zeker een bezoekje waard! Aanraders zijn o.a. het concert van Borsato en Efteling PIMP...
|