Originally posted by Xilver
Ey gaan we ne keer een gokske wagen op de sterfdatum van de paus? Degene die er 't dichtste bij is, krijgt van de andere gokkers een pint op de Beta-party (serieus he gasten, die houdt het nimeer tot 2 april ze )
Ik zeg 14 maart
normaal bestaat er daar nen site van, waar ge kunt op gokke wanneer de pope zenen appel legt, mo das wel voor geld dacht ek
kweet niet ze. ma als ik de paus zie, denk ik altijd dat ie al een tijdje dood is ze.. die beweegt nie en hij ziet wit... misschien houden ze die 's avonds op sterk water ofzow
als ie sterft is het op 22 april.
Feb-24-2005 18:46
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Newsflash!
Ze hebben een tracheotomie gedaan
Feb-24-2005 19:00
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^en daarna afgesloten met een dubbele achterwaartse salto...
Feb-24-2005 19:02
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
dju eh, die grap gaat mij een pint kosten
Feb-24-2005 19:04
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Ja man, vrouwen kunnen toch wel een pak zagen zenne!
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Feb-24-2005 21:16
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Nabistai
Ja man, vrouwen kunnen toch wel een pak zagen zenne!
hebben dat geleerd van de mannen he
Feb-24-2005 21:35
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
mop
Rijd zo een bus op straat en stopt hij komt zo een klein ventje binnen en gaat vlak naast de bus chafeur zitten en begint te schreeuwen:
ALL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER WAS IK EEN LIEF KALFJE...
AL WAS MIJN VADER EEN PAARD EN ME MOEDER OOK WAS IK EEN KLEIN PONY...
AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN ME MOEDER OOK DAN WAS IK EEN KLEIN BABY OLIEFANT...
-
en zo ging dat kind verder met alerlij dieren, die chafeur begon het spug zat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij: EN WAT AL WAS JOU MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO?
-
"Dan was ik een bus chafeur;" zei dat kindje