|
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Vorig jaar waren Angello en Ingrosso ook al erg goed bezig hoor 
Woz Not Woz, Lick My Deck, Groove In You, Yo Yo Kidz, Walk Talk Acid, Get It Back en Voices (al dan niet samen) bijvoorbeeld 
Woz Not Woz blijft mijn favo plaat van de 'swedish house mafia' (Prydz, Angello, Ingrosso, Axwell) btw Met Human Behaviour en Control Freak als goede nummers 2 en 3.. |
Sweden stormt strax .nl nog voorbij met quality prog/house. Als ze dat al niet gedaan hebben!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|