quote:Originally posted by Real Ohja. Is dat een Duitser Zehra?
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Jasperovitsj En het is officiëel, de eerste naam voor op de affiche van de BETA Party V3 is bevestigd: Lolo aka Airwave! This is NICE, looking forward Denk da'k wel véél tijd nodig ga hebben om deze thread helemaal door te nemen... Indien er nog iets te doen valt wil ik mij steeds als hulp aanbieden
Vrijdag 7 juli
quote:Originally posted by Jasperovitsj Vrijdag 7 juli ALL RIGHT, Feessjeeuuhh Me present en alvast aangeduid da'k niks anders ne meer plan... Lovely!
Ik wil Lolo eigenlijk nog eens expliciet bedanken. 'k Vind het echt de max.
quote:Originally posted by Belgian Bonzai Ik wil Lolo eigenlijk nog eens expliciet bedanken. 'k Vind het echt de max. op zijn website vind je een filmke van één van zijn gigs!
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
WOW ! Is er ècht NU al iets over het feest bekend ?!
als het ware, JA !
quote:Originally posted by Jasperovitsj En het is officiëel, de eerste naam voor op de affiche van de BETA Party V3 is bevestigd: Lolo aka Airwave! super
quote:Originally posted by Loraine WOW ! Is er ècht NU al iets over het feest bekend ?! In plaats van commentaar te geven zou je beter nu al beginnen met hele busladingen Nederlandse partypeople te ronselen voor ons feestje