Registered: Dec 2005
quote:
Originally posted by Den Backer
Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Italië...
Ik zat der nie ver naast...
Jul-10-2006 12:20
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
quote:
Originally posted by Xilver
Mortal Kombat
Jul-10-2006 12:45
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Antony
Dus ik maak mij geen zorgen, zullen wel stadia komen en of er tramlijnen zijn of niet trek ik me ook ni bepaald hard aan... ?
lol, hoe ga jij 1 miljoen bezoekers verplaatsen in een land dat 3 keer zo groot is als Duitsland? Allemaal met de auto ofzo?
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-10-2006 12:48
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Antony
zullen wel stadia komen
'Fuck you terrorist' zou hetgeen zijn wat Materazzi zei.
Jul-10-2006 13:52
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Maakt niet uit wat hij gezegd heeft, de reactie van Zidane was fout. En ik vind het vooral vreemd omdat Frankrijk toch in een goeie positie stond, dus er was niet echt reden voor hem om gefrustreerd rond te lopen?
Een zware klootzak die Materazzi. Mijn sympathie voor Zizou zijn 'fout' wordt alleen maar groter.
btw: did is de grappigste tot nu toe: http://zidanesavesmaterazzi.ytmnd.com/
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Originally posted by Jasperovitsj
Maakt niet uit wat hij gezegd heeft, de reactie van Zidane was fout. En ik vind het vooral vreemd omdat Frankrijk toch in een goeie positie stond, dus er was niet echt reden voor hem om gefrustreerd rond te lopen?
Ja, daar ga ik mee akkoord. Zidane is dom en die kaart is volledig verdiend. Maar ik zou er niet van verschieten als de Italianen op voorhand hadden afgesproken om Zidane met woorden zo ver te drijven.
Jul-10-2006 14:57
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."
quote: