|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הופה!! הראשון שקלט לאן אני חותר!!
באמת אחלה פרסומת
ממש אהבתי אותה |
גם יש את הקטע שהם אומרים
אנחנו יודעים שאתה לא שומע אותנו
כי יענו תמיד בפרסומת עושים מיוט
ואז רואים את המסך מתמלא בקאפ המגעיל הזה ...
למה קוראים לזה קאפ יענו ספל ?!? על מי הם עובדים
זה כולה פלסטיק מעפן ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|