En dit wordt het waarschijnlijk voor mij 2230 SHOKK 2300 Cor Fijneman 0000 Underworld 0130 Graham Gold 0245 Lab 4 0345 Kevin Saunderson/Fausto 0400 Bas & Ram 0515 Yoji 0630 Montana Ongeveer
___________________
Heeft er iemand toevallig nog een goedkoop kaartje over?? Ik heb zelf nl 1 perskaart gekregen, maar heb weinig zin om in m'n eentje te gaan
ik heb geen kaartje voor je, maar anders spreek je toch gewoon met ons af?
gaan we toevallig nog ergens mieten?
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Ik ga waarschijnlijk nu ook. voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. Top pikkie.
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by Dj Lex Lab 4 Fausto Bas & Ram Yoji huh, sinds wanneer luister jij hiernaar?
Heb mijn kaartje ook binnen! heb er zin in!!! quote:Originally posted by Remy D Ik ga waarschijnlijk nu ook. voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. Top pikkie. aaaah super Remy!!! echt heel erg tof! gaan we samen springen tot de sterren,whehe!
___________________ Sasha!
quote:Originally posted by Partyhardy! Heb mijn kaartje ook binnen! heb er zin in!!! Woei! Tot zaterdag!
___________________ Greetz from the M-Peror (Map of all Dutch TA members!)
quote:Originally posted by M_Peror Woei! Tot zaterdag! ja! we moeten zeker weer ff meeten!
quote:Originally posted by Optimus huh, sinds wanneer luister jij hiernaar? Nou thuis niet veel, maar op een feest vind ik het altijd wel ok, vorig jaar ook erg goed bij Yoji Alleen ga er niet speciaal ergens voor naar toe
woeii!!! ik kom ook, net confirmatie gehad voor guestlist veel plezier allemaal!!
___________________ bah
quote:Originally posted by Remy D Ik ga waarschijnlijk nu ook. voor 90% En dat komt door de heer die ook nog is een hele fijne gozer is Onno. Top pikkie. He, regel dat voor mij ook Maar ik kan waarschijnlijk gratis naar Extrema/Dancevalley Wordt een druk seizoen. 5 juli Awakenings 12 juli werken Sensation Black 19 juli Extrema?/Sander K in de Asta? 26 juli GKGG 2 augustus Dance Valley 4 juli: met mijn ballen naar Thailand voor 3 weken. Mooi man
___________________ "Life is all about choices & respect"
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA