|
| quote: | Originally posted by Sniper
יש עתיד אחי
תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם
we got a winner
tatataatatatatatat
איך קוראים לזה?!@#
יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם |
נכנס ב43:43
GMS - Juice by gms
ושוב אני ממש שמח שאתם אוהבים..
אני מקווה שהוא יעלה את הסט לשידור בסוף..
------------------------------------------
איך מכינים קובץ קיו?
___________________
Last edited by MASTERsplinter on May-07-2003 at 03:13
|