|
Ik heb hem gisteren dus gezien en ik vind hem behoorlijk tegenvallen.
Het begin was echt zo enorm saai.
Misschiend at de FX wel leuk zijn maar het verhaal was bagger.
Het tweede deel (dus na de pauze ) vond ik iets beter, minder saaie stukken en iets meer verhaal.
Er hadden van mij best een paar stukken korter kunnen duren.
Dat neuken/dansen vond ik zeer slaapwekkend, had totaal geen waarde voor de film.
Ook met dat gevecht met die vele MrSmith kereltjes....vond ik na een tijdje wel genoeg maar bleven maar doorgaan.
Het is niet mijn beste film waar ik heen ben geweest.
The Matrix zelf vond ik leuk en verassend...bij reloaded moest ik daar even lang op wachten.....
___________________
Allemaal gelul!!
|