Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Robert
Nick Robertson



Registered: Jan 2001
Location:

cool feestje, voor het eerst 5th dimension live gehoord

ga nu ook maar pitten

Old Post Jun-21-2003 03:56  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Report komt nog wel, want ga zo weer me bed in, maar hier al wat foto's van het feessie.

http://www.photozone.nl/full.php?33786
Drie vervelende TA'ers (Tijs08, Partyhardy en 3'o 3)

http://www.photozone.nl/full.php?33524
Met Heinekenflesje ben ik, links van mij een collega, rechts een vriend van collega, helemaal rechts een vriend van mij.

http://www.photozone.nl/full.php?33835
Heeeeeeeeeerlijk

http://www.photozone.nl/full.php?33837
De cd-verkoopsters, kon de cd hierdoor niet laten liggen

http://www.photozone.nl/full.php?33485
Onze held

Edited: shitzooi hij laat niet de foto's zien op het forum, ff klikken dan maar.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-21-2003 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Vette foto's he!!

Helaas kon ik er niet bij zijn, moest vanochtend werken half 6 uit mn bed.....jammer


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jun-21-2003 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

vette foto's! maare vanwaar dat ID&T logo'tje? hebben die t toevallig niet uitgezonden ofzo ID&T heeft namelijk niks te maken met het album geloof ik.


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Old Post Jun-21-2003 10:24 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Ken niet meer slapen dus maar een reportje schrijven van een hele leuke maar rare avond.

Avond begon in de Kings Arms (pub op Scheveningen), daar ff wat gegeten en gedronken. Om elf uur vertrokken we uit Scheveningen en we kwamen bij de Asta aan. Was verbaasd dat er totaal geen rij voor de deur stond, gelukkig maar. Toen we binnen waren, was het ook niet echt super druk. Publiek druppelde gespreid binnen en uiteindelijk was de Asta goed gevuld, maar niet te druk. Temperatuur op de dansvloer was redelijk niet te warm, beter als bij de opening.

Even op de 1e etage gaan zitten om een drankje te scoren bij een vriendin achter de bar en even babbeltje met de schat gemaakt.
Uurtje of twaalf besloten we maar om te kijken of Armin er een beetje zin in had. Gelijk maar de dansvloer opgedoken of ik nog wat TA'ers tegen kon komen. Three 'o Three kwam al naar mij toe om ons naar de rest te begeleiden oa Partyhardy en Tijs08 en nog een paar waarvan ik de naam helaas niet heb meekregen. We vroegen ons eigenlijk af waar die bamibal nou zat. Tijdje met de TA'ers gestaan.

Op een gegeven moment ging de muziek uit, kwam Jeroen Post op met camera om het "eerste exemplaar" van het album uit te reiken, gelukkig pleurde hij weer snel op, zodat Armin door kon gaan met al dat lekkers wattie aan het draaien was. Wooow wat draaide hij weer goed. Na cd-uitreiking, ronde door de zaal afgemaakt, mijn Tiesto-vrienden van gisteren kwam ik tegen en daar hebben we nog een tijd staan springen.

Later op de avond kwamen we Tijs08, Three 'o Three en nog een TA'er (sorry naam kwijt) in de chill-out tegen die net open ging. Beetje te lullen met de barkeeper, kwamen we er achter dat het een oud schoolgenoot was, die tevens bij hetzelfde bedrijf als mij werkt, wereld is toch maar weer klein. De Ta'ers maar een korte rondleiding gegeven door de Asta en ze waren er goed over te spreken, volgens mij. Onderweg naar Armin ff het Album gescoord voor 15 pleuro. Nog een uur staan springen op de heeeeerlijke muziek van Armin. Om vervolgens boven de halve wereld tegen te komen die ik in tijden niet had gezien. Dus nog een hele tijd op de 1e etage gezeten om met iedereen bij te praten. Hierdoor heb ik eigenlijk te weinig van Armin gehoord, tussen het ontmoeten van vrienden, kennissen en vage bekenden nog wel redelijk wat meegekregen van Armin, maar helemaal top.

Half vijf hadden we het wel gezien, ff de TA'ers gedag gezegd en zeer voldaan hebben wij de Asta verlaten. Vandaag helemaal niks doen, hooguit een uurtje ergens wat drinken (fris), maar de afgelopen twee dagen waren helemaal super. Tiesto en Armin bedankt


___________________

Down-Under was da bomb

Last edited by MaGiK54 on Jun-21-2003 at 13:08

Old Post Jun-21-2003 10:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen



Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland

Top!

Ik kan me geheel bij de vorige reports aansluiten, echt een zeer relaxte avond. We hadden weer de goede ouwe party-crew bij elkaar: Dj Lex, Parthardy!, Tijs08 en ik. Bij binnenkomst totaal geen rij en binnen lekker druk, maar niet te vol.
Armin draaide heerlijk! Hij begon af en toe wat harder te beuken dan we gewend zijn en dat werd zeker gewaardeerd door het publiek. Binnen al vrij snel Magik54 tegengekomen. Bedankt voor de rondleiding!! Later nog M_Peror, Engeltje en John gezien. Stuk voor stuk allemaal relaxte mensen!

Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen!


___________________

Old Post Jun-21-2003 11:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by Three 'O Three

Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen!


oja oja oja oja oja oja Wie dan?

Maar zoals de andere al hebben vermeld was het een top avond! Hele relaxte sfeer ook en er waren eigenlijk alleen echte liefhebbers die opgingen in de muziek!

From the Heart live gehoord en wat een waaaanzinnig nummer zeg!
Hij draaide dus ook nog een nieuwe tune die ik niet kende en die was ook heeel gaaf, vette melodie!

Natuurlijk als Armin Addict ff handtekening gevraagd.. Op de voorkant van zijn nieuwe CD, was hij erg blij mee! en aan het einde nog ff met hem op de foto! Hij was nog druk bezig met zijn remix van Motorcycle, hij wil hem perfect hebben en dat is aardig moeilijk, vandaar dat het al zo lang duurt...
Ook nog ff 10 minuutjes staan kletsen met Misja Helsloot, super aardig gast trouwens!

Volgende Armin Only zal ik zeker ook weer bij zijn!
Oja, de Asta is verder ook een toffe tent, lekkere grootte en super geluid!

Enige domper op de avond was dat de parkeergarage dicht was en we 35 Euro moesten betalen om bij onze auto te kunnnen.... of we moesten tot 930 wachten Pl%^~@$ering##%@yvus


___________________

Old Post Jun-21-2003 12:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

ooee was een erg gezellig avondje
voor et eerst sinds tijden weer eens ta's ontmoet heheh,
erg leuk om partharty, lex, tijs08, 303 eens in et echt gezien te hebben later nog ff met partyhardy staan springe toen die iedereen kwijt was whehhe
ja was een geslaagd avondje.. vind de asta ook best een relaxte tent trouwens.. alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig.


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Jun-21-2003 12:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by John
alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig.


Wat versta jij onder een raar beleid ??


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-21-2003 12:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

der werd een voor mij normaal uitziend persoon die gewoon normaal gekleed was geweigerd omdat ie een verkeerde houding zou hebben. vond ik nergens op slaan.. maar misschien komt et omdat ie net zon kapsel had als ik 1 bos haar is was wel genoeg heheh


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Jun-21-2003 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Enrico
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: The Hague

Ook ik heb een fantastisch avond gehad en de asta is zeker relaxed.
Maar hoe heette dat liedje dat voor Boomerang werd gedraaid?
Zat een piano in die een soort latin stijl melodietje speelde en daarna was het een vette beuk plaat.
Ah dat is dus de Sensation black theme, leuk

Ik zag Partyhardy nog helemaal uit z`n dak gaan (herkende je van de foto)

Last edited by Enrico on Jun-21-2003 at 15:58

Old Post Jun-21-2003 13:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Enrico Click here to Send Enrico a Private Message Add Enrico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Engeltje
tranceaddict



Registered: May 2003
Location:
Hello!

zooo, was een very vettt feestje!!! relaxte muziek, lekker sfeertje> mega avond gewoon. Echt betersssss!!!
Enne Partyhardy ben errug benieuwd naar je foto's, jammer dat we niet langer konden blijven...
Dat relaxte feestje was vanochtend om 7 uur helaas niet meer zo relaxed... grrr wilde ook uitslapen...
Maarja die 11 uurtjes werk ook weer doorgekomen vandaag... zucht... Hoop jullie allemaal op impulzzzzz te zien, zou wel errug vet zijn...
Misschien tot dan
kusj

Old Post Jun-21-2003 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Engeltje Click here to Send Engeltje a Private Message Add Engeltje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998 la locomotive track 8... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFB Feat Edun - "Who's Knockin" (Ferry Corsten Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!