|
Ken niet meer slapen dus maar een reportje schrijven van een hele leuke maar rare avond.
Avond begon in de Kings Arms (pub op Scheveningen), daar ff wat gegeten en gedronken. Om elf uur vertrokken we uit Scheveningen en we kwamen bij de Asta aan. Was verbaasd dat er totaal geen rij voor de deur stond, gelukkig maar. Toen we binnen waren, was het ook niet echt super druk. Publiek druppelde gespreid binnen en uiteindelijk was de Asta goed gevuld, maar niet te druk. Temperatuur op de dansvloer was redelijk niet te warm, beter als bij de opening.
Even op de 1e etage gaan zitten om een drankje te scoren bij een vriendin achter de bar en even babbeltje met de schat gemaakt.
Uurtje of twaalf besloten we maar om te kijken of Armin er een beetje zin in had. Gelijk maar de dansvloer opgedoken of ik nog wat TA'ers tegen kon komen. Three 'o Three kwam al naar mij toe om ons naar de rest te begeleiden oa Partyhardy en Tijs08 en nog een paar waarvan ik de naam helaas niet heb meekregen. We vroegen ons eigenlijk af waar die bamibal nou zat. Tijdje met de TA'ers gestaan.
Op een gegeven moment ging de muziek uit, kwam Jeroen Post op met camera om het "eerste exemplaar" van het album uit te reiken, gelukkig pleurde hij weer snel op, zodat Armin door kon gaan met al dat lekkers wattie aan het draaien was. Wooow wat draaide hij weer goed. Na cd-uitreiking, ronde door de zaal afgemaakt, mijn Tiesto-vrienden van gisteren kwam ik tegen en daar hebben we nog een tijd staan springen.
Later op de avond kwamen we Tijs08, Three 'o Three en nog een TA'er (sorry naam kwijt) in de chill-out tegen die net open ging. Beetje te lullen met de barkeeper, kwamen we er achter dat het een oud schoolgenoot was, die tevens bij hetzelfde bedrijf als mij werkt, wereld is toch maar weer klein. De Ta'ers maar een korte rondleiding gegeven door de Asta en ze waren er goed over te spreken, volgens mij. Onderweg naar Armin ff het Album gescoord voor 15 pleuro. Nog een uur staan springen op de heeeeerlijke muziek van Armin. Om vervolgens boven de halve wereld tegen te komen die ik in tijden niet had gezien. Dus nog een hele tijd op de 1e etage gezeten om met iedereen bij te praten. Hierdoor heb ik eigenlijk te weinig van Armin gehoord, tussen het ontmoeten van vrienden, kennissen en vage bekenden nog wel redelijk wat meegekregen van Armin, maar helemaal top.
Half vijf hadden we het wel gezien, ff de TA'ers gedag gezegd en zeer voldaan hebben wij de Asta verlaten. Vandaag helemaal niks doen, hooguit een uurtje ergens wat drinken (fris), maar de afgelopen twee dagen waren helemaal super. Tiesto en Armin bedankt 

Down-Under was da bomb
Last edited by MaGiK54 on Jun-21-2003 at 13:08
|