|
| quote: | Originally posted by tor8024
heh, na al die afleveringen derrick en ein fall für zwei heb ik er ook wel genoeg van..
btw, leuk nummer in de melodic sectie van je sig, maar het is cosmic tracer, er staat nergens een n..  |
jaa daar staat'em wel op hé ,kvin het eiglijk ook wel nog ne goeie naam,'t heeft iet!
mr sick,no panic just kidding
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|