 |
|
|
|
 |
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
|
|
|
Jun-03-2003 20:21
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
Location: Ternat
|
|
|
ne meel da ik overtlaast gehad heb:
| quote: | De drie directeurs van Maes, Heineken en Jupiler nemen elke morgen om 10
>over 7 de trein naar het werk.
>Op een zekere morgen is er een serieuze vertraging en ze besluiten samen
>iets te gaan drinken.
>Ze stappen een café binnen waar ze meer dan 120 verschillende bieren
>hebben.
>De directeur van Maes roept : "Patron,drie Maeskes alstublieft."
>Nadat hun glas leeg is, roept de directeur van Heineken: "Hallo, barman,
>kan
>jij ons nog effe drie Heinekens serveren alsjeblief.".
>Nadat deze uit zijn, is het de beurt aan de directeur van Jupiler: "Patron,
>drie Heineken alstublieft!"
>De directeurs van Maes en Heineken verschieten en kijken elkaar verwonderd
>aan.
>Plots zegt die van Heineken: "Man, hoe kan dat nu jij bent directeur van
>Jupiler en jij bestelt drie Heineken ?
>"Wel, ja,"zegt de directeur van Jupiler, op zijn uurwerk kijkend,
>'t Is nog wat vroeg om bier te drinken !"
>
> |
___________________

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
Jun-03-2003 20:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:55.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|