|
|
|
|
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
| quote: | Originally posted by M_Peror
peop
(En TimeportE, als ik zo lees waar je allemaal geweest bent, lijkt het wel of je mijn dag beschrijft -- ik MOET jou gewoon gezien hebben dat kan niet anders ) |
hehe idd, ik las et allemaal zow van uuuh, owk daar ben ik ook geweest en daar ook .. btw hoe heette dat nr dat jochen draaide op de brug, niet goed ofzo maar wel aanstekelijk.. rest van de dag in me hoofd gehad (het ging van zow, tutututu tutututu  )
btw wat wel dom en lachuh tegelijk was, nici nicole die op chemistry volgens mij beetje de geile man aan et wezen is: me want, sexy horny girl en dat dan 40x..
en tja, ik had zon tshirt aan en zon 3/4 broek.. dus mij zul je vast wel 20.000 gezien hebben 
ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten 

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Aug-10-2003 11:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002
|
|
|
Fast Forward was weer masterlijk... ff een reportje van deze kant
Ik ben met de parade met een stel vrienden achter en naast Ferry's Truck aan geslenterd... hij draaide echt goed! Veel vette traxx, en Ronald van Gelderen nam het ook nog voor een tijdje over. WEL jammer was dat als je achter de truck liep het geluid inderdaad na een tijdje niet meer hoorde, omdat de boxen alleen naar de zijkant stonden. Dus een tippie voor de volgende keer. Het zicht vanaf de erasmusbrug was super, wel jammer dat de muziek daar niet aanmocht... maarja ook wel logisch anders was de grootste schommel van Nederland wel in mekaar gezakt.
Na de parade even naar een buurtsuper geweest om wat drinken in te slaan, ook nog ff naar een eetcafe geweest om een patatje te scoren maar 7 porties friet hadden ze niet (de patat was op... oooh wat een lijers!) dus we kregen andere shit voorgeschoteld wat ook wel eetbaar was... toen onder het hek doorgerold op naar de volgende wachtrij voor de entree.
Het eindfeest zag er in eerste instantie niet zo vet uit als vorig jaar (op die pier, die techno area met die ONGELOOFELIJKE hoop containers opgestapeld en in het midden er eentje uitgehaald waar de DJ in stond) maar het was wel vermakelijk. We zijn gelijk doorgelopen naar achteren waar Misja Helsloot net begonnen was (Take The Blue Pill... e.d. namen veel mensen volgensmij iets TE letterlijk). Misja draaide wel lekker, zeker geen harde shit (zoals beschreven was op het FFWD report op de official site). Daarna was het de beurt aan Ferry Corsten die ook weer meesterlijk draaide. Natuurlijk kletste hij Rock Your Body Rock en BBE ertegenaan... maar het publiek ging nog niet errug uit haar dak.
Toen Gizmo begon en ik de eerste track herkende als Nobody Listens To Techno (Isaac Gevalletje) ben ik maar weggegaan... nog een tijdje op Remy (of was het nou Jack de Marseille) staan flippen toen ff een hamburgertje gehaald. Een aantal van mijn vrienden ging naar Chemistry waar Lucien Foort elk moment zou kunnen beginnen, maar die rielexe traxx van de 'We Are Silly' stage beviel me wel.
De muziek van Michel de Hey (aka Wicky de Viking) vind ik meestal niet zo boeiend, maar hij draaide echt SUPER gisteravond nog tot iets over 11 staan flippen op zijn muziek, op een gegeven moment ging echt iedereen los! Inmiddels zagen we de groene lasers bij het kliekje Dana-volk achter de containers (die lui hebben lasers nodig om het publiek op gang te houden, maar wij hadden MICHEL!)
Na het feest terug naar huis, dat verliep ook met veel problemen... metro naar centraal ging vertraagd omdat er boven op het station werd gemat (dank u heren van het arrestatieteam ik ga toch aan de kant hoef je me niet te BeuQen) waardoor we bijna de IC naar Utrecht hadden gemist... daar aangekomen ging de trein naar Ernum pas om 10 voor 2 en alle plees waren dicht dus lekker op het perron gezeken om kwart over 3 eindelijk thuis..
was echt een geslaagde dag!!
|
Aug-10-2003 11:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
M_Peror
Supreme arminaddict

|
|
|
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe idd, ik las et allemaal zow van uuuh, owk daar ben ik ook geweest en daar ook .. btw hoe heette dat nr dat jochen draaide op de brug, niet goed ofzo maar wel aanstekelijk.. rest van de dag in me hoofd gehad (het ging van zow, tutututu tutututu  )
btw wat wel dom en lachuh tegelijk was, nici nicole die op chemistry volgens mij beetje de geile man aan et wezen is: me want, sexy horny girl en dat dan 40x..
en tja, ik had zon tshirt aan en zon 3/4 broek.. dus mij zul je vast wel 20.000 gezien hebben 
ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten |
Zonnebril op m'n kop en compleet van de wereld, dus van mij zul je er ook wel een heel stel hebben gezien. Maar verder in 't wit: witte (lange) broek en wit hemd. Ook geen foto's... mocht ik mezelf ergens terugvinden op internet dan laat ik 't wel weten...
Nicky Nicole was idd wel erg geil zeg, vond het (hem? haar? ) een beetje irritant worden op den duur.
En dat nummer... kan dat Marc Norman - Overkill zijn geweest? Dat was geloof ik dat nummer waarvan ie ongeveer een halve minuut heeft gedraaid voor de muziek WEER uitmoest, maar weet het niet zeker meer... heb zoveel gehoord gisteren...! Die nieuwe van Ferry werd trouwens goed gedraaid, best wel lekker!
|
Aug-10-2003 12:14
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Aug-10-2003 12:24
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:03.
Forum Rules: