|
| quote: | Originally posted by Errko
Och vi är nöjda inom företaget, tyckte det funkade bra! Hade velat ha ett par timmar programmering till för att få det så bra vi hade velat men vi har fått mycket beröm så vi får väl vara nöjda ändå
|
Med risk för att verka gnällig, men jag skulle vilja komma med lite kritik. Jag vet visserligen inte om det var ni ljuskillar som styrde röken också...
Jag tyckte det överlag var alldeles för ljust i lokalen. När vissa ljus drog igång var det som att vara utomhus i dagsljus. Särskilt vita/gula ljus tycker jag personligen är jobbiga, eftersom de lyser upp så mycket, och helt enkelt är tråkiga. Nej, bort med dem och ersätt med blå/röda/gröna. Sedan var det för lite rök för att lasrarna skulle komma till sin fulla rätt, även om de var väldigt bra ändå, men skulle varit mycket bättre med mer rök. En annan grej som jag tyckte var en miss var att ni verkade öka på med ljuseffekter i slutet på festen när det började tunnas ut på golvet. Kanske bara verkade så, men när det tunnas ut på golvet tycker jag man ska *minska* på ljuset och köra mer rök.
/Kraith - som vill ha det mörkt och mysigt när han dansar! 
___________________

Fook 'em...
|