Leuk verjaardagsfeestje (DV) dan Optimus , hihihi, wist niet dat je zoooooo veel vrienden had!
Zo ben ik er vier jaar geleden naar toegegaan, met het idee dat iedereen voor mij kwam (was op of de dag na mijn verjaardag). Voelt ERG leuk, hihi, en ik heb me de hele dag er ook naar gedragen: iedereen lief toegelacht en gevraagd of ze het naar hun zin hadden, hihihihihihi!
Ga op het hoogste stukje staan bij DV, kijk uit over de mensen en bedenk dan dat het jouw feestje is. ECHT erg leuk, wordt je blij van!
Aug-03-2001 08:43
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
thnx, zal ik doen, t hoogste punt opzoeken, en dan ff naar al m'n vriendjes kijken
Aug-03-2001 09:08
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Optimus Trance
maar ik moet ze dus onder me ballen doen, ik deed dat eerst ook, maar ben bang dat ze dat vinden
FF verder uitdiepen...
Als je een broek aan hebt met knooprits dan plak je ze gewioon in je onderbroek ten hoogte van die knopen, dan voelen ze die knopen en niet die illies
GReeTZ
Aug-03-2001 09:47
Opti
tranceaddict in jail
15 neemt de vriendin van me maat mee (stopt ze tussen dr benen) en 10 moet ik meesmokkelen.
ik zat net te denken, mischien t hele zakje in me bek douwen?
wat vinden jullie ervan??
Aug-03-2001 18:17
eXos
The Delight
quote:
Ik zat net te denken, mischien t hele zakje in me bek douwen?
wat vinden jullie ervan??
Met denken moet je dan ook maar ophouden hehe!! Fjezus!!
Net of dit je eerste feest is ofzo...
Sta je daar voor de ingang, zegt die vent tegen je:"Mag ik ff in je sigaretten kijken". Dan is het enige wat jij kan zeggen: "MMMMM MMMM MMMM".
GReeTZ
Aug-03-2001 18:30
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by !_PeTrUs_! Sta je daar voor de ingang, zegt die vent tegen je:"Mag ik ff in je sigaretten kijken". Dan is het enige wat jij kan zeggen: "MMMMM MMMM MMMM".
welke sigaretten??ik rook nie eens
ja, kijk, normaal neem ik maar een stuk of 3-4 mee, nu meer duzzzz....daarom vraag ik advies aan de master smokkelaars
Aug-03-2001 18:34
eXos
The Delight
quote:
welke sigaretten??ik rook nie eens
ja, kijk, normaal neem ik maar een stuk of 3-4 mee, nu meer duzzzz....daarom vraag ik advies aan de master smokkelaars
3 of 10 merk je ook niet in je onderbroek en BTW, daar voelen ze niet eens (...mag niet eens!!!)
Aug-03-2001 18:57
magrec
Kleinenberg addict
pas maar op straks komen ze eraan met de rubberen handschoentjes MWOEHAHA,....
kga nu slapen ben om 10:11 op sloterdijk....
Aug-03-2001 21:17
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
hoe doen jullie mannen dat dan met boxershorts???
Aug-03-2001 21:40
Miss Proximus
titelloos
haha...mijn vriend draagt dus idd boxershorts, en toen had ie op TE t zakje in z'n mond gestopt..LOL....het zag er niet uit!!!! hahaha
maar DAMN...toen we met de taxi voor t terrein van DV stopten had ik de shit al in m'n sok gedaan......moesten we nog een VET EIND lopen!!!!!! Ik was gewoon al helemaal mank toen we bij de echte ingang kwamen hehehe...en op een gegeven moment dacht ik: ik stop ze anders wel in m'n BH....nou...jeeezzzz..dat securitymokkel heeft lekker aan m'n tietjes gevoeld...dus veilig was t daar ook niet geweest :S
Aug-05-2001 09:41
Opti
tranceaddict in jail
jahahaha, had ik ook gedaan, ik had ze in de bus onderweg in me sokken gestopt, elke sok een zakje. Wist ik veel dat ik zo'n tyfus eind moest lopen Naja, ze haaden t niet gevonden daar gaat t om
Aug-05-2001 10:18
Opti
tranceaddict in jail
AMSTERDAM - Regelmatig gebruik van de partydrug xtc blijkt het werkgeheugen van gebruikers aan te tasten. De gevolgen zijn zelfs merkbaar bij mensen die al meer dan een jaar geen xtc hebben geslikt.
Dat blijkt uit onderzoek van L. Reneman. Zij promoveert 6 december op het onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam. Reneman deed onder meer neurologische testen met MDMA, het werkzame bestanddeel van de partydrug.
Naast de effecten op de hersenen, constateerde ze ook schade aan serotonineproducerende cellen in de hersenschors. Het is echter niet duidelijk of die schade blijvend is.