I see your 4 Crushs and raise you 3 As The Rush Comes. - Yan from PvD's first summerstage event in '03
Jul-08-2003 14:02
dEEkAy
Guest
Registered: Not Yet
Location:
quote:
Originally posted by Stiffmaster
hehe na gut ausnahmsweise mal
ok dann geh ich eben mit vandit_freak mit
Jul-08-2003 14:57
DennisF
up & down and all around
Registered: Nov 2001
Location: Europe
quote:
Originally posted by dEEkAy
ok dann geh ich eben mit vandit_freak mit
nein geh mit uns mit
Jul-08-2003 15:33
dEEkAy
Guest
Registered: Not Yet
Location:
quote:
Originally posted by Stiffmaster
nein geh mit uns mit
ok
Jul-08-2003 15:50
Civic
Haruki´d
Registered: Mar 2001
Location: Bonn, Germany - GTA #35
quote:
Originally posted by Stiffmaster
nein geh mit uns mit
bei so einem süssen Smile kann echt keiner wiederstehen
Also ich werde wohl auch auf die Houseparty gehen (auch wenn es vermutlich sowas von voll wird )
___________________
Too Lazy to make a signature
Jul-09-2003 08:04
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Ist es zutreffend, daß sie nicht zu einem party am Samstag gehen oder was? Ich verstehe nicht, was los ist!
Gibt es keine guten parties?
Ich hoffe, daß alles gut ausfällt. Ich hoffe, daß wir herauf dieses Wochenende treffen können!
PLEASE I wanna come to Berlin again!!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-09-2003 08:30
DennisF
up & down and all around
Registered: Nov 2001
Location: Europe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ist es zutreffend, daß sie nicht zu einem party am Samstag gehen oder was? Ich verstehe nicht, was los ist!
Gibt es keine guten parties?
Ich hoffe, daß alles gut ausfällt. Ich hoffe, daß wir herauf dieses Wochenende treffen können!
PLEASE I wanna come to Berlin again!!!!!!
hehe ok Miss P
A litte review from the party people on saturday: Overseas, Vandit Freak, Drizzt, Felicity and some more will go to Electric Kingdom with Liebing and co...Me, Mystero, Deekay and civic will maybe go to the houseparty with roger sanchez and co. But last week ive heard that plastic angel is gonna spin @ a location but at this moment he didnt know exactly where and when this party will start....now im waiting for plastic angel and then i will see whats going on with me on saturday
Jul-09-2003 09:56
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
ok thanks Stiffy
I will go where Greg and Caryn go
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-09-2003 10:03
DennisF
up & down and all around
Registered: Nov 2001
Location: Europe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ok thanks Stiffy
I will go where Greg and Caryn go
aww
Jul-09-2003 10:07
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
oh don't get me wrong, I'd love to go where you and Nico go But I have already planned to annoy the lovely couple with my presence
how about NetX and Trancerulez?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-09-2003 10:09
NetX
frühclubber
Registered: Feb 2002
Location: Hamburg
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh don't get me wrong, I'd love to go where you and Nico go But I have already planned to annoy the lovely couple with my presence
how about NetX and Trancerulez?
Hi Proxi,
AFAIK is TranceRulez + 3 not going to any afterparty sofar
Manu and me don´t really know sofar - proably really only LFA, the Parade and that´s it. No Electronic Kingdom for us, no house party. I´d love some trance party, but there doesn´t seem to be any (apart from maybe Plastic_Angel´s)