Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחח אחרי הפרק שהיא מתה חבר שלי התחליל לשלוח לכל הרשימת אייסיקיו שלו
"בצער רב וביגון קודר סוניה מתה בדמי ימיה"
אין נקרעתי מצחוק
יש איזה ילדה בשכבה שלי שקוראים לה סוניה
ואחרי הפרק הזה ידידה שלי באה לחבר שלי ועושה לו שמעת שסוניה מתה?
הוא נכנס כזה לסרטים
חחחחחחחח
___________________
.
Jun-23-2003 15:57
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
באמאשלכם חזרתי עכשיו מהקניון אמרו האלה ממשחק החיים באים וזה...
איזה השפלה אנלא מאמין........
הם היו אמורים לחתום למי שקונה תספר..
היו שם בלחץ 20 אנשים שחיכו להם
רק ירון יעל ושירן באו
הם נראה לי התבאסו אחושרמוטה הם באו ממש לדקה.. השאירו להם כזה כיסאות לשבת והם אפילו לא ישבו חחחחחח
שירן הבת זונה הזאת חבר שלי עושה לה באמאשלך תחתמי היא אמרה רק על הספרים
אבל ירון יצא גבר בא התחבק איתנו וזה
ויעל סתם עמדה כזה בלי קשר.....
הם ניראו מזה מאוכזבים הם ציפו לאיזה 200 איש שיסתערו פתאום הם באו ראו 20 איש כזה עומדים ומסתכלים עליהם...........
ד"א שירן עשתה פן וכל כךךךך לאאאאאאא מתאים לה.... גועל נפש...הרס אותה ויש לה איזה משהו באף שמעוות אותה
Jun-23-2003 16:53
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
fun fun . .
___________________
Jun-23-2003 17:36
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
fun fun . .
אני מוכן לשלם מליונים כדי להתחלף איתו שם..
Jun-23-2003 18:40
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני מוכן לשלם מליונים כדי להתחלף איתו שם..
נעעעע..
זה רק בגלל שאתה פעוט..
___________________
Jun-23-2003 19:24
divx-master2
tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location:
Jחחח
חח רק עכשיו קראתי את כל ה - 4 עמודים אחרונים.. חח איזה קרועים... חחח ירון יזיידן עם ליה שתזיין על שאול.. בלה בלה בלה
חח קרעת אותי!
ויש איזה מיליוןןןן גירסאות לסוף..
אבל זה הכל חרטא שאנשים ממציאים
כמו בלחיי האהבה שאמרו שרונה ואלי מרקו אחים וכל מיני שטיות כאלה
גם פה יש את אלה שאומרים שאפי זה הבן של מישל
וכל מיני כאלה
ובאמת לא הבנתי את הקטע של אפי
בן כמה הזן זונה הזה?? דרך אגב אחללללה שחקן !!
הוא הכי תותח שם
אבל אני לא מבין מצד אחד הוא רואה שוקולד ומתלהב כמו ילד בן 9
ומצד שני יש לו שערות על החזה כמו אבא שלי !!1
וירו וליה.. דיי מעצבניםםםם !! כמו ילדים בכיתה ד'.. פוצי מוצי איזה חמודה את איזה יפה אתה.. חלללס תזדיינו בשקט !!
בסוף הם יזדיינו ויצא להם ילדה מטומטמת והיא תיהיה עם אפי..
אבלל ראסמיי שאחלה סידרה.. ממכרתת אחושרמוטה
אפרופו אחושרמוטה..(דרך אגב.. אף פעם לא הבנתי מה הקטע של המילה אפרופו.. כאילו מה הקשר??לא משנה)
אפרופו אחושרמוטה.. אז למרוקאים יש 2 חושים
אחושרמוטה
אחושילינג
Jun-23-2003 23:52
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
fun fun . .
ראיתי היום ב 2 וחצי את הפרק של אתמול וזאת התמונה האחרונה משם
מחר ב 2 וחצי אולי אני ישלים את הפרק של היום... נראה כבר
___________________
.
Jun-24-2003 00:51
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
חחחחחחחחחחחחחחח רק 20 אנשים היו שם איזה זין עצבני!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אישית יענו הייתי פורש מהסדרה מה זה 20 אנשים לעומת כמה שרואים את זה.