|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik vond Ferry heel goed, maar MIKE was voor mij het hoogtepunt van Illusion @ the Beach. Zijn live-act was super.
Voor de rest was het uitstapje behoorlijk zwaar, we hebben veel te weinig geslapen. We kwamen elke keer om 6 à 7u 's morgens terug op de camping en rond 10u werden we terug wakker van de hitte en het lawaai op de camping. Daar kwam ook nog bij dat ik me nogal verbrand heb, wat Ferry's liveset heel broeierig maakte voor me (tegen MIKE's set ging het weer beter).
Spijtig dat ik zo weinig BeTA's heb gezien, alleen camzicaze en zijn engelse vriend (op dag 1 en dag 3). Alle 2 toffe gasten Tor8024 heeft nog gesmst, maar hij is uiteindelijk niet afgekomen. Ge hebt wat gemist Kevin 
Gladius : Had je je ta-shirt aan?
Volgende keer moeten we toch een betere manier vinden om af te spreken 
Onze foto's komen er binnenkort aan, als TatanaGirl ze heeft laten ontwikkelen. |
yep, srr dak ni ben afgekomen, maar der is er ene komen vertellen dat het te klein was , snikheet en dus veel mensen zijn flauwgevallen + veel zieken. Daar kwam nog is bij da de flikken 'iets' gedaan zouden hebben de 2de dag en da met het feit dat het in Oostende was movht ik natuurlijk ni van m'n ouders Mja, ik was toch enorm moe dus ik denk ni dak het lang zou hebben uitgehouden.
Bwa ,antwerp is burning en 15 (16?) jaar illusion is de kans veel groter natuurlijk (antwerpen is makkelijker te bereiken)
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|