|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
|
|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik vond Ferry heel goed, maar MIKE was voor mij het hoogtepunt van Illusion @ the Beach. Zijn live-act was super.
Voor de rest was het uitstapje behoorlijk zwaar, we hebben veel te weinig geslapen. We kwamen elke keer om 6 à 7u 's morgens terug op de camping en rond 10u werden we terug wakker van de hitte en het lawaai op de camping. Daar kwam ook nog bij dat ik me nogal verbrand heb, wat Ferry's liveset heel broeierig maakte voor me (tegen MIKE's set ging het weer beter).
Spijtig dat ik zo weinig BeTA's heb gezien, alleen camzicaze en zijn engelse vriend (op dag 1 en dag 3). Alle 2 toffe gasten Tor8024 heeft nog gesmst, maar hij is uiteindelijk niet afgekomen. Ge hebt wat gemist Kevin 
Gladius : Had je je ta-shirt aan?
Volgende keer moeten we toch een betere manier vinden om af te spreken 
Onze foto's komen er binnenkort aan, als TatanaGirl ze heeft laten ontwikkelen. |
yep, srr dak ni ben afgekomen, maar der is er ene komen vertellen dat het te klein was , snikheet en dus veel mensen zijn flauwgevallen + veel zieken. Daar kwam nog is bij da de flikken 'iets' gedaan zouden hebben de 2de dag en da met het feit dat het in Oostende was movht ik natuurlijk ni van m'n ouders Mja, ik was toch enorm moe dus ik denk ni dak het lang zou hebben uitgehouden.
Bwa ,antwerp is burning en 15 (16?) jaar illusion is de kans veel groter natuurlijk (antwerpen is makkelijker te bereiken)
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|
|
Jul-21-2003 14:58
|
|
|
 |
 |
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Gladius : Had je je ta-shirt aan?
|
ja, khad die aan. tijdens ferry's set heb ik af en toe is goe rondgezien maar gulle stond precies ni meteen vooraan, voor de draaitafel bedoel ik (wel enorm slechte keuze om die vanvoor in den hoek te plaatsten...). Toen ik na ferry's set (denk kwart na 4 ofzow) even naar buite was gaan zitten, heb ik Tatanagirl herkend denk ik toen die lichtzwalpend (al dan niet zat =)) buitewandelde. Had ge toevallig een jeansjaske aan?
naja idd spijtig dak ulle gemist heb (weeral), naja het zal der ooit wel van kome =).
en khad ook wel zondag wille komen, maar khad geen vervoer en da was gewoon te zwaar geweest voor mij, kheb gistere tot 6 uur savonds geslape...
ik zou zowiezo voor ferry's set gekozen hebben, was echt volledig m'n ding, die goei liekes bleve zich maar opstapele, fenomenaal gewoon, nog nooit zo goe geamuseerd.
als de fotos online zijn zeg het dan ff eh.
-Glad
Jul-21-2003 15:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 14:30.
Forum Rules: