Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by ADK
heel verkeerd...
in die tijd dacht je daar nog niet aan...
tegenwoordig... die Amy (o.i.d) van t A-team.. nou... niet slecht voor de jaren '80...
en dat vrouwtje bij knightrider, die techneut(e).. ach....
maar vroeger dacht je daar dus NIET aan
Macgyver is trouwens een ware TOPserie ja...
die maakt van een touwtje, een paperclip, en een peer een landmijn waarvan de grootste jeep in de lucht vliegt...
wat n vent
ook mooi trouwens...
bij t A-team zitten ze per week ongeveer 3 à 4 keer opgesloten in een of andere ruimte, meestal een garage..
en wat staat daar ALTIJD in die garage....
een LASAPPARAAT en PANTSERPLATEN.... ALTIJD
en dan iets van een moter of zo, en daar werd dan weer een on ander gevaarlijk gevaarte van gemaakt, wat iedereen probeerde neer te schieten... maar NOOIT iemand raakte... NOOIT
één keer is BA neergeschoten in zn been, en toen moest ie bloed van murdock... en toen zei ie.... 'I don't want no blood from that crazy FOOL!!'
ADK
hehe lol Macgyver is the man!hij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song
Jun-17-2001 21:37
ADK
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2000
quote:
Originally posted by cyberia
hehe lol Macgyver is the man!hij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song
mega theme-song???
ik heb geen idee meer hoe het gaat
die theme-song van knightrider... die was goed
zou een goede trancemix van kunnen
busta rhymes heeft dat tingeltje ook nog in een van zn liedjes gebruikt: 'fire it up' die was wel goed
(dan hoor je die gasten zo 'fire it up' roepen, maar als je niet echt goed luistert, zeggen ze gewoon sprekend 'Feijenoord', echt hoor)
die heeft weinig meer met msn te maken...
ADk
Jun-17-2001 21:45
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by moogwai
Ja dat was zeker moi.... Daar zat ik echt elke aflevering op te wachten
Ik vind de beste aflevering die dat Culture Club mee doet... weet je wel met, die vage flikker, Boy George... (hij is nu zelfs een redelijk bekend trance? - dj in Engeland)
Maar goed op het einde spelen ze dan Karma Chameleon van Culture Club, wat ik nog steeds echt een onwijssss leuk nummer vind!! Als je hem niet kent moet je hem echt ff downloaden.. het is zo'n typisch vrolijk jaren '80 nummertje!!
Jun-18-2001 08:43
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Jukx
Ik vind de beste aflevering die dat Culture Club mee doet... weet je wel met, die vage flikker, Boy George... (hij is nu zelfs een redelijk bekend trance? - dj in Engeland)
Maar goed op het einde spelen ze dan Karma Chameleon van Culture Club, wat ik nog steeds echt een onwijssss leuk nummer vind!! Als je hem niet kent moet je hem echt ff downloaden.. het is zo'n typisch vrolijk jaren '80 nummertje!!
Die aflevering kan ik me niet herinneren... maar Karma Chameleon ken ik zeker wel.. echt een vrolijk nummer, vind ik altijd wel leuk als ik 'm hoor bij Arbeidsvitaminen. Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas
Jun-18-2001 11:17
KillSwitch
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Onze Macgyver man Richard Dean Anderson is trouwens te zien in StarGate SG1
en das me toch een vette serie !
Jun-18-2001 13:53
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by moogwai
Die aflevering kan ik me niet herinneren... maar Karma Chameleon ken ik zeker wel.. echt een vrolijk nummer, vind ik altijd wel leuk als ik 'm hoor bij Arbeidsvitaminen. Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas
je bedoelt:
karma karma karma chameleonnnnnnnn, they come and go thay come and goooooo..oooooo
karma karma karma chameleonnnnnnnn, they come and go thay come and goooooo..oooooo
grappig liedje
ja die ja!!
Daar is dus een aflevering van de A-team over geweest!! Die gozer die dat liedje zingt.. (Boy George van Culture Club) is tegenwoordig een redelijk bekend dj in Engeland.. volgens mij draait die ook op Summer Souns System... of weetikveel hoe dat grote Gatecrasher-festival heet!
Jun-18-2001 15:17
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
[email protected] van me b/f maar die is er toch nooit haha..maar jah..zie maar
Jun-18-2001 18:51
Cyrax
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)
Jun-18-2001 18:56
Robvef
Bring That Beat Back!!!
quote:
Originally posted by Cyrax Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)
Helemaal niks,maar zo gaat het bijna in iedere thread zo. We gaan hier heel snel en vaak off-topic. Maar dat is wel lachen
En ik persoonlijk vind MSN handiger dan ICQ. ICQ heeft veel te veel opties en die stomme typegeluiden zijn ook niets (ik weet dat je ze uit kan zetten, maar het idee alleen al!!!)